برگزاری گرامیداشت یوم ا... سیزده آبان باحضور تشکیلات پیشتازان در البرز

مراسم گرامیداشت یوم ا... 13آبان، روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی با حضور مسئولین استانی و با مشارکت دانش آموزان و همکاران فرهنگی برگزار شد.

کد مطلب: ۶۸۰۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزار پانا از کرج، مراسم گرامیداشت یوم ا... 13آبان، روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی با حضور مسئولین استانی و با مشارکت دانش آموزان و همکاران فرهنگی برگزار شد. در این مراسم دانش آموزان به همراه مربیان و مسئولین مدارس، مناطق و استان در مصلی کرج گرد هم آمدند. در حاشیه برگزاری این مراسم دانش آموزان با سردادن شعار های مرگ بر آمریکا و اسرائیل، مقاوت و ایستادگی خود را در برابر ظلم استکبار ثابت کردند.

محمد نبیونی رییس شورای شهر کرج در مصاحبه با خبرنگار پانا اظهار کرد: وظیفه همه ما مسئولین آگاه سازی نسل جوان امروز و فردا در تاریخ بشر به خصوص در تاریخ چند دهه قبل ازپیروزی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: اگر یک دانش آموز 13ساله بودم راهی را که جوانان ما در سالهای قبل از انقلاب در مقابل رژیم سر سپرده ی آمریکا بود، پیش می گرفتم.

محسن صادقیان رئیس امور فعالیتهای دانش آموزی استان البرز در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت: دانش آموزان سرمایه اصلی کشور ما هستند. ما بیشتر از اینکه به نفت و منابع طبیعی متکی باشیم باید به نیروی جوان و دانش آموز تکیه کنیم.

وی ادامه داد: دانش آموزان باید کشور ما را در برابر تهدید هایی که امروز کشور را نشانه گرفته اند هوشیار باشند و بتوانند کشور را در برابر این آسیب ها محافظت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار