سعید جلیلی در جمع نخبگان بسیج دانش آموزی:

امروزه نقش شما دانش آموزان بسیجی بسیار پر اهمیت است

رسالت دانش آموزان بسیجی این نیست سالی یک بار راهیان نور برویم و برگردیم؛امروز شما خود می توانید مدرسه و محله خود را به عطر بسیجی معطر نمایید

کد مطلب: ۶۷۹۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای استان تهران،سعید جلیلی در جمع نخبگان بسیجی در چهارمین اجلاسیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی با اشاره به سخنان گرانبار رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت:برنامه ریزی های مهم را باید از دوران نوجوانی آغاز کرد.

وی افزود:دانش آموزان بسیجی در حال حاضر در کشور پیشگام هستند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی بیان کرد:به یاد دارم در دوران انقلاب اسلامی دانش آموز بودم و شهادت میدهم که نوجوانان دانش آموز چه رشادن هایی انجام می دادند.

وی افزود:13 آبان به نام دانش آموز نهاده شده زیرا دانش آموز در دوران انقلاب در خیابان نقش خود را ایفا کرد.

جلیلی گفت: توصیه میکنم خاطرات دوسال اول انقلاب را بازخوانی کنید،به یاد دارم در آن زمان دانش آموزان بصیر و آگاه مطالب را دنبال می کردند،موضع می گرفتند ، بی تفاوت نبودند و از انقلاب دفاع می کردند.

وی ضمن اشاره به اهمیت به نقش دانش آموزان در انقلاب اسلامی افزود: امروز شما رسالتی بزرگ دارید، رسالت ما این نیست سالی یک بار راهیان نور رویم و برگردیم زیرا این کافی نیست.

وی تصریح کرد:امروز شما خود می توانید مدرسه و محله خود را به عطر بسیجی معطر کنید؛دانش آموز بسیجی در جامعه نقش بسیار موثری دارد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی بیان کرد:مقام معظم رهبری بارها فرمودند به آمریکا نمی توانیم اطمینان کنیم،در گذشته مردم قبول نمی کردند اما امروزه مردم ما به درک مشترکی رسیده اند که اگر می گوییم به آمریکا نمی توان اعتماد کرد این سخن از روی تجربه و منطق است.

/خبرنگار:ماهان احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار