رئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد:

برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش در شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان

رئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان: براساس اعلام وزارت علوم امسال نمایشگاه هفته پژوهش از روز 1 لغایت 5 آذرماه در شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۶۷۹۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، متقی در جلسه هماهنگی تشکیل نمایشگاه هفته پژوهش در شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان اظهار کرد: در سال گذشته هماهنگی های خوبی میان بخش های مختلف جهت برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش ایجاد شده بود و در نهایت نیز آمار استقبال کنندگان و میزان رضایت بخشی آنها در مقایسه با سایر غرفه ها بالاتر بود.

وی افزود: به منظور هر چه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه، پیشنهاد می شود که تعداد غرفه های مربوط به پژوهش سراها با هدف ارائه آثار بیشتر و بزرگ تر افزایش پیدا کند. همچنین به دلیل تعدد آثار مربوط به جشنواره جابربن حیان یک غرفه به این بخش افزوده شود.

وی بیان کرد: امسال نیز طبق برنامه ریزی به عمل آمده، 12 غرفه به مناسبت هفته پژوهش در نظر گرفته شده است از جمله غرفه جابرین حیان، نوجوان خوارزمی، زیست فناوری، آزمایشگاه علوم، رباتیک، نانو، مرکز تحقیقات، سازه ها، صنایع شیمیایی، تدارکات و گواهی حضور و غرفه تشریفات می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار