تجلیل از همکاران و معلمین تربیت بدنی ناحیه دو مشهد

با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی، ریاست اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی و مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد مراسم تجلیل از همکاران و معلمین تربیت بدنی ناحیه دو برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۷۹۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی، رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی و مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد مراسم تجلیل از همکاران و معلمین تربیت بدنی ناحیه دو برگزار گردید.

پور جاهد ضمن تبریک هفته تربیت‌بدنی، ناحیه دو را به لحاظ توانمندی نیروی انسانی و افتخارات حوزه تربیت‌بدنی در سطح استان بی‌نظیر دانست و افزود: معلمین درس تربیت‌بدنی می‌توانند در تربیت دانش آموزان نقش اساسی داشته باشند و معتقدیم یادگیری تنها در کلاس درس انجام نخواهد شد، بلکه باید فضاهای جدید در یادگیری را برای آن‌ها ایجاد کنیم.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش خراسان رضوی علایق و مطالبات دانش آموزان را مهم برشمرد و گفت: باید برنامه‌های خود را بر اساس این علایق و مطالبات برنامه‌ریزی کنیم و بهترین فضا برای انجام این امور را فضای ورزش و درس تربیت‌بدنی است.

وی ادامه داد: در ورزش و تربیت‌بدنی به تمام اهدافی که منجر به توانمندی و مهارت دانش آموزان خواهد شد، دست پیدا خواهیم کرد. درس تربیت‌بدنی تنها به‌عنوان یک درس مطرح نیست بلکه به‌عنوان یک موضوع تربیتی است و این به دست توانمند معلم تربیت‌بدنی صورت می‌پذیرد.

در ادامه این مراسم محسن روحانی نیا مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه دو انتظار از کارشناسی تربیت‌بدنی را توجه به مناطق کم برخوردار دانست و گفت: در این حوزه به دنبال قهرمان‌پروری و کسب مدال به هر قیمتی نیستیم و بع دنبال فراگیر بودن و همگانی شدن مباحث تربیت بدنی در مدارس هستیم و نباید از عامه دانش آموزان غافل شد.

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه دو در ادامه افزود: امروز در جامعه ما ناهنجاری‌های مختلفی وجود دارد ناهنجاری‌های اسکلتی و ساختار قامتی دانش آموزان امر بسیار مهمی است که باید با جدیت و پشتکار پیگیری گردد. تربیت‌بدنی متولی اصلی سلامت آن‌ها است.

وی اظهار داشت: تربیت‌بدنی بر روابط عمومی و روابط انسانی حاکم است و با این اصل می‌توان به دانش آموزان نزدیک شد. کارشناسی تربیت‌بدنی باید از ظرفیت فیزیکی و انسانی موجود استفاده نماید و به افتخارات گذشته و جایگاه ورزشی خود در استان برگردد تا شاهد موفقیت روزافزون همکاران و دانش آموزان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار