فولادوند: توسعه مشارکت های مردمی یکی از مهمترین اقدامات است

پنجمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران به ریاست محمدحسین مقیمی استاندار تهران و با حضور سیدشهاب الدین چاوشی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری ، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و دیگر اعضا در استانداری تهران برگزارشد.

کد مطلب: ۶۷۹۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران سالروز شهادت دانش آموز شهید حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی را گرامی داشت و گفت: جذب و توسعه مشارکت های مردمی یکی از مهمترین برنامه های اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است .
وی با اشاره به اینکه پروژه مهر امسال از بهمن ماه سال گذشته در شهرستان های استان تهران کلید خورد، تاکید کرد: با برگزاری جلسات متعدد و پیگیری های لازم توسط کمیته های مختلف پروژه مهر ،توانستیم کلاس های درس را به موقع برای استفاده دانش آموزان عزیز فراهم کنیم.
فولادوند تراکم دانش آموزی و کمبود فضای آموزشی را از اصلی ترین چالش های این استان در حوزه آموزش و پرورش دانست و افزود: حدود 60 درصد از همکاران فرهنگی این استان در حال تردد به شهر تهران می باشند که باید با بومی گزینی و اتخاذ تدابیر درست در این راستا اقدامات جدی صورت گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به یک میلیون جمعیت دانش آموزی شهرستان های استان تهران ، تصریح کرد: کمبود فضای آموزشی و بالا رفتن تراکم دانش آموزی در برخی مناطق استان به ویژه در حوزه های مسکن مهر سبب افزایش آسیب های اجتماعی در دانش آموزان می گردد که باید به آن توجه جدی صورت گیرد.
گفتنی است،در این جلسه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، گزارش جامعی از وضعیت آسیب های اجتماعی در استان ارائه داد و اعضا بر ضرورت پیشگیری و اقدامات جدی در این حوزه تاکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار