سرپرست فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور خبر داد

مشارکت 4.5 میلیون دانش آموز کشور در برنامه های ورزشی

سرپرست فدراسیون ورزش دانش آموزی گفت: قریب 4 میلیون و500 هزار دانش آموز دختر و پسر کشور در دوره های مختلف تحصیلی در فعالیت های ورزشی اعم از المپیاد های درون مدرسه ای، مدرسه قهرمان، کانون قهرمان و سایر فعالیت های تربیت بدنی و سلامت مشارکت دارند.

کد مطلب: ۶۷۸۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، حمیدرضا صائبی در آیین برگزاری انتخابات هیئت ورزش های دانش آموزی استان اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 19 هزار دانش آموز در قالب 70 رشته تیم از استان های کشور به مسابقات ورزشی و در رشته های مختلف اعزام شدند.
وی، با بیان این که فدراسیون ورزش دانش آموزی بر اساس سند تحول و به منظور تحقق اهداف این سند در بحث سلامت و تندرستی تأسیس شده است، تصریح کرد: این فدراسیون علاوه بر تأمین سلامت و شادابی دانش آموزان به دنبال توسعه شبکه ساختاری و سازمانی دانش آموزان در سطوح استان، منطقه و کشور و استقرار حقوقی، تشکیلاتی و مالی فدراسیون و هیئت های تابعه است.
سرپرست فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور برای حل مشکلات مالی و سازمانی ورزش های دانش آموزی خراسان جنوبی قول مساعد داد و افزود: امیدواریم با مساعدت و همراهی مسولان استانی شاهد گسترش روز افزون ورزش های دانش آموزی در عرصه های استانی، منطقه ای و ملی باشیم.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز گفت: امسال 27 تیم از دانش آموزان ورزشکار استان در طرح مدرسه قهرمان، کانون قهرمان دو و میدانی، فوتسال و بازی های بومی محلی به مسابقات کشوری اعزام شدند.
مهدی گلدانی مقدم از اجرای طرح استعداد یابی دانش آموزان دوره ابتدایی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در این انتخابات آقایان حسینی، فلاح و دادی کاندید شدند که پس از رأی گیری آقای دادی به عنوان رئیس هیئت ورزش های دانش آموزی خراسان جنوبی انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار