شهردار منطقه ۲۰:

آمادگی مدیریت شهری در برابر بارش های پاییزی

به گفته شهردار منطقه 20 علاوه بر رفع 44 نقطه آبگیر و بازسازی موقعیت های بحران زا در دو کانال قدیمی هدایت آب های سطحی نیز در دستور کار قرار دارد.

کد مطلب: ۶۷۸۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، سید احمد صفوی اظهار داشت : پروژه بازسازی کانال های هلال احمر و هرنجی از قدیمی ترین کانال های هدایت آب های سطحی منطقه 20 در حال اجراست که با توجه به همزمانی با فصل بارش های پاییزی، 6 موقعیت بحران زای احتمالی در مسیر این کانال ها مورد شناسایی قرار گرفته و به زودی عملیات مرمت آن آغاز می شود.
صفوی با اشاره به اینکه این پروژه از طرح های فرامنطقه ای محسوب می شود، گفت: بازسازی اساسی کانال های هرنجی با 3.5 کیلومترطول و هلال احمر با 1.5 کیلومتر طول تاکنون 50 درصد پیشرفت داشته است.
وی افزود: با توجه به فرسودگی سقف و دیواره ها در این دوکانال فرسوده، جایگزینی لوله های پلی اتیلنی به جای کانال های سرپوشیده قدیمی با اولویت موقعیت های بحران زای احتمالی انجام می شود.
شهردار منطقه 20 به لایروبی و پاکسازی مداوم مسیلها و کانال های جمع آوری آب های سطحی اشاره کرد و گفت: به منظور مدیریت به موقع بحران های احتمالی در زمان بارندگی، تیم های اجرایی مدیریت شهری و همچنین مدیران نظارتی و اجرایی مدیریت شهری منطقه 20 با اولویت نقاط حساس در آماده باش هستند.
/خبرنگار : آتنا قابل /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار