فرمانده پلیس راهور استان اردبیل:

توسعه سیستم کنترل مکانیزه تخلفات رانندگی در اردبیل ضروری است

فرمانده پلیس راهور استان اردبیل تاکید کرد که مقابله با تخلفات رانندگی درون شهری در این استان نیازمند تجهیز و توسعه سیستم کنترل مکانیزه تخلفات است.

کد مطلب: ۶۷۷۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، سرهنگ رحیم آقامحمدی در حاشیه بازدید از ایستگاه های پلیس راهور در اردبیل افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل هم اکنون با تمام توان انسانی با تخلفات درون شهری مقابله می کند و در این راستا به موفقیت های خوبی دست یافته است .

وی در عین حال ادامه داد: با این حال بهره گیری از نفر و استفاده مستقیم از نیروی انسانی برای مقابله با تخلفات کافی نیست و باید به توسعه سیستم کنترل مکانیزه تخلفات روی بیاوریم.

فرمانده پلیس راهور استان در این راستا راه اندازی مرکز کنترل ترافیک اردبیل را ضروری برشمرد و بر لزوم مساعدت و توجه مسئولان استان در این خصوص تاکید کرد.

آقامحمدی ایجاد مرکز مونیتورینگ در اردبیل را گام بزرگ برای مکانیزه شدن سیستم ثبت و کنترل تخلفات برشمرد و بیان داشت: فعالیت این مرکز می تواند بخش عمده ای از مشکلات پلیس را در مقابله با تخلفات درون شهری کاهش دهد.

وی با اشاره به گره ترافیکی در برخی از مناطق و معابر اردبیل یادآور شد: بخشی از مشکل ترافیکی در مرکز استان به عوامل مختلف گره خورده که اصلاح آن نیازمند مشارکت سایر دستگاه ها و نیز فرهنگ سازی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار