معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری

برنامه دولت، توجه ویژه به امر سلامت است

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری، توجه ویژه به امر سلامت را یکی از مهمترین برنامه های دولت در چهار سال اول ارزیابی کرد.

کد مطلب: ۶۷۷۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،هادی تمهیدی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید بیمارستان شهدای هفتم تیر ری، گفت: دولت در چهار سال اول نشان داد که سلامت مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همت ویژه خود را معطوف به امر سلامت کرد و در ری نیز در این زمینه گام های بسیار خوب و ارزنده ای برداشته شد.
وی توجه به سلامت را یکی از سه برنامه ویژه نماینده عالی دولت در ری توصیف کرد و اظهار داشت: افتخار ما این است که دولت در سه حوزه بهداشت و سلامت، آب آشامیدنی و روستاها، گام های مثبت و خوبی برداشته است و امروز نه تنها نیازهای ری در حوزه سلامت تا حد قابل ملاحظه ای برطرف شده بلکه با شروع پروژه های دیگری که در زمینه بهداشت و سلامت برای ری تعریف شده، این شهرستان می تواند به نقاط دیگر نیز خدمات بدهد.
هادی تمهیدی، ضمن قدردانی از دکتر افتخاری رئیس پیشین بیمارستان شهدای هفتم تیر ری، برای دکتر زارعی رئیس جدید این بیمارستان آرزوی موفقیت کرده و ابراز امیدواری کرد که وی بتواند جایگاه خوب این بیمارستان را بیش از پیش تعالی بخشد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار