معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان در شهرستان طارم:

المپیادهای ورزشی مدارس موجب مشارکت بیشتر و کشف استعداد دانش آموزان شده

ذبیح اله تاراسی معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان در شهرستان طارم گفت:المپیادهای ورزشی مدارس موجب مشارکت بیشتر و کشف استعداد دانش آموزان شده است.

کد مطلب: ۶۷۷۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا زنجان به نقل ازطارم،ذبیح اله تاراسی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرروش استان زنجان در افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در دبیرستان فاطمیه آب بر گفت: المپیادهای ورزشی مدارس موجب مشارکت بیشتر و کشف استعداد دانش آموزان ،افزایش تقسیم کار وهمکاری و تعامل بیشتراولیا ومربیان شده است.

تاراسی افزود: با ایجاد فرصت در المپیادها ی ورزشی می توان استعدادهای نهفته دانش آموزان را کشف و افراد واجد شرایط را به تیم های ملی و ورزشی قهرمانی معرفی کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان خطاب به دانش آموزان گفت: رشد ابعاد مختلفی دارد، باید از رشد یک بعدی پرهیز نمود و در همه ی حیطه های تحصیلی، اخلاقی، ورزشی و.. استعدادهای خود را به منصه ی ظهور برسانید.

دکتر تاراسی یکی از طرح های سال جاری را انجام ورزشی، نرمش در مدارس با حضور و همراهی اولیای دانش آموزان ذکر کرد که مقدمه ای جهت افزایش ورزش همگانی خواهد بود.

وی تأکید کرد: درس تربیت بدنی یک مقوله ی مهم است ولی کافی نیست بنابراین باید درخارج از ساعات مدرسه نیز به ورزش اهمیت داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار