کمک 439 میلیون تومانی حامیان نوشهری در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیر کمیته امداد نوشهر از کمک 439 میلیون تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین نوشهری خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۷۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، بهرام کیاکجوری با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین به منظور رسیدگی به مشکلات خانوارهای نیازمند در این نهاد اجرا می شود، گفت: هزار و 700حامی نوشهری حمایت های مادی و معنوی300نفر از ایتام و فرزندان محسنین این شهرستان را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال حامیان439 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین بصورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند، افزود: سهم ایتام از این مبلغ 196میلیون تومان و سهم فرزندان محسنین243 میلیون تومان بوده است.

کیاکجوری با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام از جمله طرح های مشارکتی و موفق کمیته امداد است،ادامه داد: این طرح به منظور رسیدگی به مشکلات ایتام و خانوارهای نیازمند اجرا می شود.

وی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام با کمک حاميان و خيران برای ارتقای معيشت و تکريم ايتام اجرا شده است، گفت: در طول فعاليت این طرح ،با استقبال بی نظير مردم خير و نيکوکار نوشهر مواجه شده و اقدامات اساسی برای رفع نيازهای خانوارهای ايتام مانند تامین هزینه‌های تحصیلی، درمانی، جهیزیه، خرید یا تعمیر و تکمیل منزل و دیگر نیازهای انجام شده است.

کیا کجوری با اشاره به اینکه ایجاد زمینه مشارکت افراد خیّر و نیکوکار و ترویج فرهنگ احسان به ایتام از اهداف اجرای طرح اکرام ومحسنین است،افزود: مردم نیکوکار نوشهر می توانند با شماره گیری آنی پرداخت #1*3*011*8877* از طریق تلفن همراه با وارد کردن مبلغ مورد نظر خود با کمیته امداد در خدمت رسانی به ایتام و فرزندان محسنین مشارکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار