واحدهای برتر صنعتی در هفته ملی پژوهش و فناوری تقدیر می‌شوند

در هفته ملی پژوهش و فناوزی واحد های برتر صنعتی در زمینه پژوهش و فناوری با حضور مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت علوم تحقیقات و فناوری تقدیر می شوند.

کد مطلب: ۶۷۶۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، خان محمدی مدیرکل اموزش و پژوهش وزارت صمت در جلسه کمیته علمی هفته ملی پژوهش و فناوری با اشاره به اهمیت اموزش و پژوهش و فناوری در واحد های صنعتی گفت: هفته پژوهش فرصت خوبی است تا واحدهایی که در زمینه آموزش، پژوهش و فناوری شناسایی و با حضور مدیران ارشد وزارت صنعت و عتف تقدیر می شوند.

وی با اشاره به محورهای جشنواره هفته پزوهش و فناوری اظهار داشت: محورهای جشنواره شامل طرح پژوهشی صنعتی، معدنی و تجاری برتر، سازمان صنعت معدن و تجارت استان برتر، شرکت شهرک های صنعتی استانی برتر، واحدهای تحقیق و توسعه برتر بنگاه های صنعتی، معدنی و تجاری، مرکز پژوهشهای صنعتی، معدنی و تجاری برتر، شرکت خدمات فنی، مهندسی برتر و حصول برتر تحقیق و توسعه بنگاه های صنعتی، معدنی و تجاری، مرکز علمی کاربردی برتر، پیشکسوت برتر، شرکت دانش بنیان صنعتی و صنایع پیشرفته برتر و واحدهای تجاری و صنفی برتر است.

جشنواره و نمایشگاه هفته ملی پژوهش و فناوری همزمان با ستاد مرکزی هفته ملی پژوش و فناوری که مسئولیت آن با وزارت عتف است در دهه سوم آذر ما به صورت هماهنگ در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار