فرماندار ویژه شهر ری:

دو عنصر اصلی برای پیشبرد اهداف جامعه انسجام ملی و تلاش شبانه روزی است

فرماندار ری با بیان اینکه در سایه تلاش و وحدت و انسجام می توانیم به همه جا برسیم، گفت: تنبلی و اختلاف جامعه را دچار یاس می کند. برای اینکه بتوانیم از اینها عبور کنیم باید از خودمان شروع کنیم و لذا هر مدیری باید از ظرفیت‌های خود به‌خوبی استفاده کند.

کد مطلب: ۶۷۴۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، هدایت الله جمالی پور در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان ری که با حضور موسوی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس و روسای ادارات شهرستان در تالار خدمت فرمانداری ری برگزار شد، اظهار داشت: مدیران در زمینه فرهنگی و اقتصادی توجه ویژه ای بکنند.
وی با بیان اینکه امروز در شرایط خاصی قرار داریم، افزود: با نگاهی به کشورهای توسعه یافته، می بینیم که این کشورها در سایه مجاهدت و سخت کوشی پله های توسعه را طی کرده و در این جایگاه قرار گرفته اند و همچنین کشورهایی که دچار عقب ماندگی شده اند، به دلیل تنبلی، رخوت، دعوا، جنگ و هدر دادن منابع در این مکان قرار گرفته و عقب مانده‌اند.
معاون استاندار تهران با بیان اینکه در سایه تلاش و وحدت و انسجام می توانیم به همه جا برسیم، گفت: تنبلی و اختلاف جامعه را دچار یاس می کند. برای اینکه بتوانیم از اینها عبور کنیم باید از خودمان شروع کنیم و لذا هر مدیری باید از ظرفیت‌های خود به‌خوبی استفاده کند.
جمالی پور با تاکید بر اصلاح فردی مسئولان جامعه، ابراز کرد: تا زمانی که به این بُعد توجه نکنیم، اگر هزاران میلیارد هم سرمایه داشته باشیم موفق نمی شویم و آفت ایجاد می شود.
جمالی پور در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مدیرانشهرستان گفت: انتظار دارم بیشتر از گذشته وقت بگذارید و با تلاش و مجاهدت، ارائه خدمات خود را ارتقا دهید.
/خبرنگار : آتنا قابل /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار