نوربخش اعلام کرد؛

استعلام آنلاین وقایع حیاتی بیمه‌شدگان از امروز

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از استعلام آنلاین وقایع حیاتی چهارگانه شامل (تولد، فوت، ازدواج و طلاق) افراد از طریق اتصال به سامانه ثبت احوال از امروز خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۳۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، سیدتقی نوربخش ظهر امروز در مراسم امضای تفاهم نامه با سازمان ثبت احوال کشور که در سازمان تامین اجتماعی برگزار شد، با بیان اینکه نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، گفت: تامین اجتماعی یکی از مراجع داده ها و اطلاعات کشور است و 50 میلیارد رکورد داده‌ای در طول فعالیت 50ساله اش دارد. این اطلاعات باید به دقت ثبت شود، زیرا فردی که امروز حق بیمه می پردازد، می‌خواهد 30سال بعد از آن استفاده کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به ارائه 18 سرویس و خدمت بیمه ای به بیمه شدگان گفت: تلاش کردیم میزان مراجعات حضوری مردم به شعب به حداقل برسد که حذف دفترچه‌های درمانی و دریافت اینترنتی لیست حق بیمه و تعهدات کوتاه مدت از این جمله هستند.

نوربخش با بیان اینکه دفترچه ها را در مراکز ملکی حذف و از هفته قبل در سه استان دیگر دفترچه ها در مراکز غیرملکی در حال حذف است عنوان کرد: اصفهان، گیلان و مازندران سه استانی هستند که به طرح حذف دفترچه در مراکز غیر ملکی پیوسته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار