مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج:

پیوند میان خانواده و مدرسه نقش بسزایی در تعلیم و تربیت فرزندان دارد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در مراسم برگزاری انتخابات شورای انجمن اولیاء و مربیان دبستان آموزگار گفت: پیوند میان خانواده و مدرسه نقش موثری در تعلیم و تربیت فرزندان دارد.

کد مطلب: ۶۷۳۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، انتخابات انجمن اولیاء و مربیان دبستان هئیت امنایی آموزگار با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، کارشناس مسئول و کارشناس انجمن اولیاء و مربیان و همچنین اولیاء دانش آموزان برگزار گردید.

در این جلسه سید فواد حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج با اشاره به اهمیت نهاد انجمن اولیا و مربیان اظهار داشت: این نهاد از مهمترین برنامه های مدارس در آموزش و پرورش محسوب می شود که هماهنگی و ارتباط بیشتر اولیا و مربیان موجبات رشد ، بالندگی و تربیت دانش آموزان را فراهم می کند.

وی تصریح کرد: پیوند میان خانواده و مدرسه برای تربیت فرزندان مؤثر بوده و نقش به سزایی را در تعلیم و تربیت فرزندان دارد.

سید فواد حسینی به نقش عظیم خانواده ها در تعلیم و تربیت دانش آموزان اشاره کرد و افزود: ارتباط مستمر با اولیای دانش‌آموزان وکمک گرفتن از آن‌ها در تعلیم و تربیت فرزندان کاری بسیار شایسته بوده و خانواده ها در این راستا می‌توانند نقش کلیدی را ایفا نمایند.

در ادامه مولانایی مدیر دبستان هئیت امنایی آموزگار ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از حضور اولیا در این جلسه به بیان وظایف انجمن و فعالیت های دبستان در طول سال جاری تحصیلی پرداختند.

در پایان این جلسه 31 نفر از والدین دانش آموزان جهت انتخاب هیئت امنا کاندید شدند و درباره اهداف و برنامه هایشان صحبت کردند در نهایت از میان کاندیدها 11 نفر که حداکثر آراء را به دست آورده بودند به عنوان اعضاء انجمن سال تحصیلی جاری انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار