معاون توسعه منابع و پشتیبانی اصفهان:

طرح خرید خدمات آموزشی مربوط به کل مجموعه آموزش و پرورش است

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در حال حاضر خرید خدمات آموزشی مربوط به کل مجموعه آموزش و پرورش استان است و مربوط به حوزه خاص نیست.

کد مطلب: ۶۷۳۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، سید محمد میرپور در گردهمایی روسای حوزه ستادی نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر کلیه ابلاغ هایی که به دست ما رسیده است مانند حقوق نیروهای رسمی، قراردادی، حق التدریس آزاد و .... کاملا مشخص شده است.

وی افزود: حق التدریس شاغلان جزء اصلی ترین پرداخت ها بود و سرانه مدارس، حق الزحمه امتحانات و ... نیز جز موضوعاتی بودند که مبالغ آنها پرداخته شد.

میرپور ادامه داد: در بحث اعتبار بیمه خودروها، ماموریت رانندگان، ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی و ... اقدامات اساسی انجام گرفت.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان همچنین به مباحثی از جمله عوارض شهرداری ها، مهدکودک ها، وام قرض الحسنه بانک ملی، بیمه تکمیل درمان، بیمه حوادث و ...اشاره نمود و توضیحات لازم را ارائه داد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تشکیل کارگروه درآمدی اهمیت بسزایی دارد.

میرپور بیان کرد: اسناد مالکیت اموال ما در اختیار دستگاه های دیگر نیست و هیچ سندی نباید در اختیار مدیران برای اموال قرار بگیرد.

وی در ادامه گفت: آموزش مدیران مدارس در حوزه های مالی اهمیت بسزایی دارد که در این راستا مدیران باید حساسیت خاصی نسبت به این موضوع داشته باشند.

وی تصریح کرد: خرید خدمات آموزشی مربوط به کل مجموعه آموزش و پرورش استان است و مربوط به حوزه خاص نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار