مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

ایجاد اختلاف و حاشیه در ورزش ساختار هیأت های ورزشی را به هم می زند

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در جلسه موافقین و مخالفین رشته تکواندو گفت:ایجاد اختلاف و حاشیه در ورزش ساختار هیأت های ورزشی را به هم می زند که با همدلی می توان آن را به طور کامل از بین بُرد.

کد مطلب: ۶۷۱۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، در جلسه موافقین و مخالفین رشته تکواندو که ظهر روز یکشنبه 16 مهرماه با حضور دبیر فدراسیون در اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان برگزار شد، حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستاناظهار کرد: حاشیه و اختلافات در هیأت های ورزشی رشد و توسعه ورزش قهرمانی را به خطر خواهد انداخت و ساختار آن را به هم می زند.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود، اختلاف و حاشیه در رشته تکواندو در این چند سال اخیر، کردستان را از کسب رشد و توسعه همه جانبه باز داشته است.
وی خاطر نشان کرد، با توجه به شرایط موجود دستگاه ورزش و جوانان طی مکاتبه ایی که با فدراسیون تکواندو انجام داد و در جهت حل و برطرف کردن مسائل و مشکلات این رشته ورزشی در استان اقدام کرد.
حامد جولائی گفت، اداره کل ورزش و جوانان کردستان و دبیر فدراسیون تکواندو نقطه نظرات موافقین و مخالفین این رشته ورشی در کردستان را بررسی و در نهایت تصمیم جدی در راستای حل مشکلات موجود گرفته خواهد شد.
جولائی تصریح کرد، جامعه ی یک رشته ورزشی باید توقعات و انتظارات بی جا و شخصی را کنار بگذارند و بیشتر به بحث قهرمانی و توسعه ورزش فکر و فعالیت کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به منیّت در ورزش اشاره کرد و گفت، بررسی ها نشان داده است که در حال حاضر منیّت و خودخواهی در هیأت های ورزشی بیشترین آسیب را به ورزش کردستان وارد کرده است.
حامد جولائی در پایان عنوان کرد، کسب جایگاه و رتبه های خوب در کشور در شرایطی امکان پذیر است که جامعه آن رشته ورزشی همدل و یک دست کمک کنند تا توسعه و پیشرفت حاصل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار