فرمانده انتظامی اردبیل:

نیروی انتظامی مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی است

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی است، افزود: کشف و شناسایی قاچاقچیان و عاملان توزیع مواد مخدر در استان اردبیل نسبت به سال گذشته با 28 درصد افزایش روبرو شده است.

کد مطلب: ۶۷۱۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، سردار حسین عبدی در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نیروی انتظامی که در ستاد مرکزی فرماندهی ناجا برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی 15 هزار شهید و 23 هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده و ما باید پیرو شهدا و ایثارگرانی باشیم که در تمامی شرایط برای حفظ ارزش‌های نظام انقلاب اسلامی با پای جان فداکاری و جان‌فشانی‌های مثال زدنی را از خود به نمایش گذاشتند .
وی با اشاره به شعار امسال هفته ناجا، افزود: " پلیس برای امنیت، امنیت برای همه" شعار امسال بزرگداشت هفته ناجا بوده و کارکنان انتظامی استان اردبیل با تلاش شبانه‌روزی خود درصدد برقراری امنیت و آرامش کامل در منطقه بوده و در این زمینه بسیار موفق عمل کرده‌اند .
فرمانده انتظامی استان اردبیل عنوان کرد: از اصلی‌ترین نهادهای تأمین امنیت و برقراری نظارت اجتماعی صحیح، نیروی انتظامی بوده و کارکنان این سازمان با عمل به وظایف محوله در عرصه‌های مختلف رضایتمندی مردم و مسؤولان را فراهم کرده‌اند .
عبدی به قسمتی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت امنیت در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: امنیت متعلق به آحاد جامعه بوده و باید چتر آرامش و آسایش در کشور به خوبی گسترده شود .
وی یادآور شد: به برکت برخورداری از مردم ولایتمدار و متدین، در استان اردبیل شاهد امنیت پایدار و مثال‌زدنی بوده و از لحاظ ایجاد ثبات و امنیت جزء استان‌های برتر کشور هستیم .
فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: استان اردبیل در حوزه وقوع جرایم، از استان‌های کم وقوع جرم محسوب می‌شود و در جرایمی مثل سرقت، با کاهش 4 درصدی مواجه شدیم .
عبدی به افزایش 18 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: کشف و شناسایی قاچاقچیان و عاملان توزیع مواد مخدر در استان اردبیل با 28 درصد افزایش روبرو شده و 83 درصد از سرقت‌های مهم استان کشف شده است .
وی به اعتماد مردم به پلیس اشاره کرد و گفت: روزانه هزار و 400 تماس تلفنی با پلیس اردبیل ثبت می‌شود که نیمی از آن منتهی به عملیات اجرایی می‌شود .
فرمانده انتظامی استان اردبیل به کاهش وقوع تمامی بزه‌ها در استان اردبیل به جز جرایم سایبری اشاره کرد و افزود: نرخ وقوع جرم در درون سازمان نیروی انتظامی در پایین‌ترین سطح خود بوده و خوشبختانه اعلام شکایت و انتقادات از پلیس استان کمتر شده است .
عبدی به برگزاری برنامه‌های مختلف در هفته ناجا اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و با تلاش و همت مسؤولان، استان اردبیل همچنان به عنوان یکی از استان‌های پیشتاز در برقراری امنیت پایدار معرفی می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار