سیستم اطلاعات مکانی نقشی مهم در پیشبرد اهداف عالیه وزارت نیرو دارد

معاون مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات وزارت نیرو گفت: سیستم اطلاعات مکانی نقش تعیین کننده ای در پیشبرد اهداف عالیه وزارت نیرو دارد.

کد مطلب: ۶۷۱۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، حسین آبادی در پنجمین نشست شورای سیاستگذاری که در شرکت آب منطقه ای استان مرکزی برگزار شد، افزود:حضور و کوشش کلیه شرکت های صنعت آب و برق جهت برگزاری مطلوب این کنفرانس ضروری است.

وی بر حضور صاحب نظران و شرکت های خارجی با کیفیت در این نمایشگاه که باید توسط کمیته اجرایی پیگیری شود تاکید کرد.

معاون مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات وزارت نیرو با بیان اینکه ارتقای سطح علمی مقالات باعث تقویت بنیه علمی سامانه اطلاعات مکانی در صنعت آب و برق می شود، ادامه داد: بنیاد سحاب برای اولین بار جایزه ای به بهترین مقالات ارائه می کند.

رئیس چهارمین کنفرانس ملی کاربرد سامانه‌ اطلاعات مکانی در صنعت آب و برق نیز گفت: توسعه و هم افزایی علمی و افزایش توانمندی سیستم ها و سازمان های حوزه برق و آب در جریان برگزاری این کنفرانس دنبال می شود.

فرهاد شبیهی افزود: امسال برای اولین بار صنعت آب و برق با هم در این کنفرانس شرکت می کنند، سه دوره گذشته این کنفرانس تنها در حوزه برق برگزار شده است.

وی بیان کرد: صنایع برق و آب به عنوان یکی از سازمان های پیشرو در حوزه GIS مطرح است و ارائه خدمات شایسته به مشترکین با پیشرفت در حوزه GIS محقق می شود.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم با بیان اینکه تاکنون 127مقاله ارسال شده در این کنفرانس داوری شده است، گفت: از این تعداد مقالات داوری شده 89 مقاله در حوزه برق و 38 مقاله در حوزه آب می باشد.

محمود محمودی افزود: فضایی بالغ بر 1500متر مربع برای نمایشگاه جانبی این کنفرانس در نظر گرفته شده و فرم درخواست نمایشگاه برای شرکت های مرتبط ارسال شده است.

وی بیان کرد: برای 230 شرکت جهت حمایت و اسپانسرینگ چهارمین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی در صنعت آب و برق مستنداتی ارسال شده است.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بر استفاده از تمام ظرفیت های موجود، مشارکت دستگاه های اجرایی ذیربط استان و تدابیر لازم جهت برگزاری درخور این کنفرانس تاکید کرد.

محمودی اظهار داشت: ایجاد تبادل آخرین اطلاعات و بررسی چالش های اجرایی در زمینه برگزاری کنفرانس پیشرو از مهمترین عوامل برگزاری نشست های شورای سیاستگذاری بشمار می رود.

چهارمین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی در صنعت آب و برق 22 و 23 آذرماه سال جاری با مشارکت و همت شرکت‌های آب و برق زیرمجموعه وزارت نیرو مستقر در استان مرکزی و با همکاری استانداری، سازمان نقشه برداری و سایر دستگاه های اجرایی استان با هماهنگی حوزه ستادی وزارت نیرو برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار