مدیر آموزش و پرورش کنگان:

جلسه مدیران پیش دبستانی آموزش و پرورش کنگان برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش کنگان گفت : آموزش های پیش دبستانی، پایه و اساس آموزش در ابتدای است .

کد مطلب: ۶۷۰۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کنگان ، شاکرمحیسن در این جلسه از تلاش ها و زحمات مدیران پیش دبستانی تقدیر و تشکرکرد و افزود: در حقیقت محوری ترین و اساسی ترین کار بر عهده ی شما مدیران پیش دبستانی است.

محیسن گفت : محصول و خروجی پیش دبستانی شما دانش اموز دبستانی است، لذا هرچقدر کار آموزشی شما با دقت و درست انجام شود قطعا پایه های ابتدایی قوی تر و توانمندتری خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف از برگزاری این جلسات، ساماندهی پیش دبستانی ها می باشد؛ اظهار داشت: در حال حاضر 33 پیش دبستانی در شهرستان فعالیت دارند که به نظر می رسد گسترش به حد کافی صورت گرفته است ولی نیاز به ساماندهی و افزایش کیفیت در زمینه آموزش و کادر اداری دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان تصریح کرد: یک موسسه آموزشی نیاز به مدیریت دارد و آن هم مدیریت اثر بخش که حاصل مدیریت آن کیفیت در موسسه و خروجی خوب می باشد که در بازدید ها نمود پیدا می کند.

وی به عوامل رسیدن به مدیریت اثر بخش اشاره کرد و گفت: اولین و مهمترین عامل ، تلاش بی وقفه مدیران و پرسنل است و بدانید اگر امروز موسسه ی موفق است مدیون تلاش بی وقفه مسئولین و مدیران خود می باشد.

وی ادامه داد: پیروی از عواملی نظیر مدیریت در زمان، نظم و انضباط، صداقت، تقویت روحیه پرسنل با انجام کار تیمی، داشتن برنامه و هدف میتواند یک موسسه را در مسیر مدیریت اثر بخش هدایت کند.

مدیر آموزش و پرورش کنگان از برگزاری ادامه کارگاه های آموزشی در مهرماه خبر داد و افزود: آموزش های برای مربیان پیش دبستانی در نظر گرفته شده که از اواخر شهریور شروع شده و ادامه آن از اویل مهر ماه هر پنجشنبه و جمعه برگزار می شود چون هدف، آموزش مهارت ها و اماده کردن دانش آموز پیش دبستانی برای ورود به مدرسه ابتدایی است به همین دلیل نیاز هست هرچه قوی تربحث آموزشی را دنبال کنیم؛ لذا از شما مدیران می خواهیم معلم های خود را برای ارتقا علمی به این کلاس ها بفرستید.

محیسن در خصوص پوشش و وضع ظاهری پرسنل پیش دبستانی گفت: پوشش مربیان برای آموزش و پرورش حائز اهمیت می باشد زیرا یکی از محورهای سند تحول بنیادین بحث فرهنگ سازی برای حجاب است و اگر مربی پوشش را رعایت نمی کند مدیر پیش دبستانی باید قطع همکاری کند و چنانچه ناظر آموزش و پرورش گزارش بدهد هم شما تذکر خواهید خورد و هم باید از پیش دبستانی خارج شوید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار