معاون وزیر و مدیرعامل سازمان شهرک های صنعتی کشور:

زیرساخت های شهرک های صنعتی کشور تامین می شود

معاون وزیر و مدیرعامل شهرک های صنعتی کشور از تلاش برای تامین زیرساخت های شهرک های صنعتی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۹۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، علی یزدانی در جریان بازدید از شهرک صنعتی و شهرک تخصصی آب شهرستان نیر افزود: تاکنون از 500 شهرک و ناحیه صنعتی در استان های کشور بازدید شده و برای تامین زیرساخت های آب ، برق ، گاز ، تلفن این شهرک ها تلاش می شود تا سرمایه گذاران بخش خصوصی بتوانند با خیال راحت برای سرمایه گذاری و تولید و اشتغال سرمایه گذاری کنند .
وی به تعهد نکردن سرمایه گذاران در شهرک تخصصی آب نیر برای احداث کارخانه های آب اشاره کرد و گفت: شرکت شهرک های صنعتی استان با 18 سرمایه گذار در شهرک تخصصی آب جهت احداث کارخانه قرارداد بسته که از این تعداد فقط چهار واحد توانستند به قرارداد خود عمل کرده و کارخانه احداث کنند .
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان شهرک های صنعتی کشور تشریح کرد: مابقی تاکنون هیچ اقدامی انجام نداده اند و مسوولان استان اردبیل باید برای لغو قرارداد مابقی اقدام و سرمایه گذار دیگری را به جای آنها معرفی کنند .
یزدانی در ادامه در بازدید از کارخانه تسنیم نوش واقع در شهرک تخصصی آب نیر گفت: این کارخانه در سه فاز با تولید 105 هزار بطری در ساعت و با تولید فراورده های نوشیدنی از جمله نوشیدنی های طعم دار، ماء الشعیر و آب معدنی و با سرمایه گذاری بیش از 16 میلیون یورویی به صورت تسهیلات ارزی و 58 میلیارد تومانی به صورت آورده شخصی توانسته اشتغالزایی و تولید را در منطقه فراهم آورد .
در این دیدار سرمایه گذاران بخش خصوصی مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند .
گفتنی است:شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار