رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان:

آموزش و پرورش محل حاکمیت عاطفی ترین روابط انسانی است

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در مراسم بازگشایی مدارس در شهرستان نرماشیر گفت: آموزش و پرورش محل حاکمیت عاطفی ترین روابط انسانی است.

کد مطلب: ۶۶۸۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،هاشم برآوردی در جمع دانش آموزان شهرستان نرماشیر در مراسم زنگ مهر افزود: اگر قرار است توسعه ای اتفاق بیفتد باید به سه ضلع حاکمیت خانواده و مدرسه توجه ویژه داشته باشیم برخی از نایادگیری ها ضررش بیشتر از منفعتش است .

وی گفت: باید خودمان را باور داشته باشیم .

برآوردی اجرای سند تحول بنیادین را مهم دانست و افزود: اجرای سند تحول بنیادین فقط با یک مدرسه خوب میسر می شود و افزود: آموزش و پرورش محل حاکمیت عمیق ترین روابط انسانی است که باید روابط انسانی اخلاق مدار حاکم باشد .

وی ضمن ابلاغ سلام گرم مدیر کل آموزش و پرورش استان خدمت تمامی همکاران و دانش آموزان، برنامه های اداره کل آموزش و پرورش استان را در سال تحصیلی 97-96 تشریح کرد .

برآوردی ضمن تاکید بر کیفیت بخشی در ابعاد آموزشی و پژوهشی در استان در بحث موفقیت های کسب شده اشاره ای به کسب 605 رتبه زیر هزار در کنکور سراسری توسط دانش آموزان استان داشت و افزود: در المپیاد های علمی گوناگون دانش آموزان و فرهنگیان استان کرمان بیش از 15رتبه جهانی و کشوری کسب کردند .

رئیس سازمان دانش آموزی در ادامه گفت: رشد دانش آموزی در سطح استان نسبت به سالهای گذشته افزایش داشته است و اداره کل توانسته است با درایت و تلاش مدیرکل و همکاران بحث نیروی انسانی را مدیریت کند .

برآوردی صرفه‌جویی در هزینه‌ها را از نمودهای بارز اقتصاد مقاومتی دانست و اقدامات آموزش و پرورش استان را در این حوزه برشمرد .

وی اقدامات انجام شده در بحث مالی و پشتیبانی را در سال های اخیر را در آموزش و پرورش استان بی سابقه دانست و افزود: پرداخت معوقات فرهنگیان از سال 91 تا 95 از اقدامات مهم این اداره کل بوده است و در حوزه های مختلف از جمله مدرسه سازی، ساخت و تجهیز مراکز رفاهی فرهنگیان، توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کارهای بسیار خوبی انجام شده است .

برآوردی از ارتقای استان در بحث سوادآموزی خبر داد و افزود: بر اساس سرشماری سال 95 استان کرمان جزء پنج استان برتر کشور در بحث رشد خالص سواد شناخته شده است و همچنین در بحث شاخص های عمومی و اختصاصی آموزش و پرورش استان از رتبه 24 به رتبه 13 ارتقا یافته است .

وی در پایان از مدیر آموزش و پرورش شهرستان نرماشیر و همه دست اندرکاران و عوامل ستادی آموزش و پرورش نرماشیر در خصوص برگزاری مراسم باشکوه بازگشایی مدارس تشکر کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار