رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

کیفیت بالای آموزشی در این ناحیه به خاطر تلاش معلمان خدمتگزار است

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک ری با اشاره به کسب رتبه های خوب کنکور توسط دانش آموزان این منطقه گفت:کیفیت بالای آموزشی در این ناحیه به خاطر تلاش معلمان خدمتگزار است.

کد مطلب: ۶۶۷۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، بهروز نصیری رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با بیان اینکه 340 نفر از دانش آموزان ناحیه یک شهرستان ری در کنکور سال جاری توانستند رتبه زیر 3 هزار کسب کنند گفت: کیفیت آموزشی این ناحیه در اثر تلاش معلمان خدمتگزار بالا است به گونه ای که سال گذشته در المپیاد ریاضی سه رتبه بین المللی و در المپیاد مهارتی هشت رتبه کشوری داشته ایم.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه طرح هدایت تحصیلی دانش آموزان در ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان ری به خوبی اجرا شده است عنوان داشت: امسال 44 درصد دانش آموزان این ناحیه تحت هدایت این طرح قرار گرفته اند و در مراکز فنی و حرفه ای و کاردانش به ادامه تحصیل پرداخته اند.
نصیری به آمار پایین بیکاران دانش آموزانی که از مراکز کارو دانش و فنی و حرفه ای فارغ التحصیل شده اند نسبت به دانش آموزان و فارغ التحصیلان رشته های نظری در دانشگاه ها اشاره کرد و بیان داشت: امروز صاحبان صنایع و کارخانه ها به دنبال جذب افراد کارآمد و دارای مهارت هستند از این رو سیاست وزارت آموزش و پرورش بر آن است که تعداد زیادی از دانش آموزان را بر اساس علایق، سلایق و ریز نمراتشان به انواع رشته های مهارتی و فنی هدایت کند.

وی اضافه کرد: تعداد کل واحدهای آموزشی ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان ری 140 باب می باشد که در حال حاضر پذیرای 38 هزار دانش آموز و 4 هزار و 200 کلاس اولی این منطقه در شهرها و روستاها هستند.
نصیری با بیان اینکه ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان ری داری 15 مدرسه غیر دولتی و چهار مدرسه هیت امنائی است اظهار داشت: به جز این مدارس سایر مدارس این ناحیه آموزشی در شهرستان ری به صورت دولتی اداره می شوند و والدین در زمان ثبت نام نباید مبلغی را به مدیران مدارس بدهند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار