آیت‌الله مکارم شیرازی:

مشکل فرودگاه قم حل شود

مرجع تقلید شیعیان گفت: به دلیل وجود حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران راه‌اندازی فرودگاه قم می‌تواند بسیار در جذب گردشگر تأثیرگذار باشد.

کد مطلب: ۶۶۶۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از قم ؛ آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی عصر دیروز در دیدار با سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار و مدیران شهرداری قم که در موسسه امام سجاد(ع) برگزار شد، با بیان اینکه مردم انتظار حل مشکلاتشان را از سوی مسئولان دارند، اظهار داشت: در راه‌ حل مشکلات مردم برخی قوانین دست‌وپا گیر وجود دارند که تنها مختص شهرداری است و جزو قوانین مملکتی نیست و باید شورای شهر اقدام به برطرف کردن آن‌ها کند.

وی افزود: مردم انتظار دارند که مشکلاتشان هر چه سریع‌تر حل و زودتر بتوانند به هدف‌های خود برسند برای نمونه آن‌ها انتظار دارند کار دریافت پروانه ساختمانی‌شان با سرعت بیشتری پیگیری شود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم مسائل و مشکلات برخی مناطق خطر خیز قم را مورد اشاره قرار داد و گفت: یکی از این مناطق مسیر پردیسان است که لازم است هر چه سریع‌تر مشکل این منطقه حل شود و در اولویت کار شهرداری قرار گیرد.

آیت‌الله مکارم شیرازی مسئله فرودگاه قم را مورد اشاره قرار داد و گفت: به دلیل وجود حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران راه‌اندازی فرودگاه قم می‌تواند بسیار در جذب گردشگر تأثیرگذار باشد، ازاین‌رو باید به این پروژه اهمیت داد و باید مشکل آن برطرف شود.

/ حسین باریکلو /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار