پیام تبریک نماینده مجلس دانش آموزی قم به تیم فوتبال دانش آموزی ایران

محمد امین زمانی، نماینده استان قم در مجلس دانش آموزی طی نامه ای پیروزی و قهرمانی تیم فوتبال دانش آموزی ایران در رقابت های آسیایی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۶۶۵۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از قم، متن کامل پیام تبریک نماینده مجلس دانش آموزی قم به مناسبت قهرمانی تیم فوتبال دانش آموزی ایران بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله):

«شخص با ایمان قوی و نیرومند از شخص با ایمان ضعیف بهتر و دوست داشتنی تر است.»

با سلام و صلوات بر حضرت محمد مصطفی و خاندان پاک و مطهر ایشان و با آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری، پیروزی تیم ملی فوتبال دانش آموزان جمهوری اسلامی ایران مقابل تیم اندونزی و کسب مقام نخست فوتبال دانش آموزان آسیا حماسه ای بزرگ را آفرید و عزت و غرور را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورد.

همت و اراده شما عزیزان مثال زدنی است و عملتان بیانگر توان عالی و پندار ناب جوان ایرانی است.

حماسه شما نشان داد هر جا که جوانان وارد شوند و به جوانان اعتماد شود نتیجه ای درخشان و ارزنده رقم خواهد خورد.

به طبع از مسئولان ارشد کشور، وزارت آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، مجلس دانش آموزی وزارت ورزش و جوانان و سایر سازمان ها و اشخاص حقیقی و حقوقی ذی الربط توقع می رود از نسل جوان کشور حمایت کنند و زمینه ورود جوانان به امور اداری کشور و اجتماع را فراهم آورند.

بنده به نوبه ی خود این پیروزی ارزشمند را به شما قهرمانان، جامعه دانش آموزی و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و با اعلام حمایت نمایندگان مجلس دانش آموزی از شما و تمامی دانش آموزان ایران اسلامی از خداوند منان برایتان توفیق روز افزون و علودرجات را خواستارم.

ومن الله توفیق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار