فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد؛

برگزاری بیش از 300 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در لامرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت: بیش از 300 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان لامرد برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۶۶۵۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، سرهنگ حسن عبدالله زاده با بیان اینکه انقلاب عظیم اسلامی شباهت بسیاری با انقلاب بزرگ عاشورا دارد، اظهار کرد: شجاعت ها و ایثارگری های رزمندگان ، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس این موضوع را به ما گوش زد می کند که حادثه عاشورا مختص یک زمان خاص نیست بلکه ممکن است در زمان های مختلفی اتفاق بیافتد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامِرد با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس ما با الگو گیری از مکت عاشورا و امام حسین رقم خورده است، افزود:با توجه به تقارن شروع ماه محرم و آغاز هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه هایی متناسب با این دو رویداد مذهبی و ملی برنامه ریزی شده است.

وی بر تلاش همه دستگاه ها و نهاد های دولتی برای هر چه باشکوه تر گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: شعار امسال هفته دفاع مقدس شعار " من انقلابی ام" برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

سرهنگ عبدالله زاده یکی از محوری ترین برنامه های هفته دفاع مقدس را رژه اقتدار نیروی های نظامی و بسیجیان دانست و خاطر نشان کرد: رژه حماسی اقتدار نیرو های مسلح وبسیجیان را به نمایش می گذارد.

وی با بیان اینکه توقیت روحیه حماسی و جهادی سر لوحه برنامه های هفته دفاع مقدس است، ابراز کرد: پس از انتخابات ریاست جمهوری مسئولان آمریکا در اتاق فکر های خود احساس کردند که روحیه مردم ایران در زمینه حماسی و جهادی تضعیف شده است اما برنامه رزم شبانه که اقتدار نیرو های بسیجی را به نمایش می گذارد می تواند یک پاسخ کوبنده به این موضوع باشد.

سرهنگ عبدالله زاده از برگزاری بیش از 300 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان لامرد خبر داد و اذعان کرد: در بخش اشکنان 69 و در بخش مرکزی 55 برنامه ، بخش چاهورز 39 ویژه برنامه و در منطقه علامرودشت بیش از 47 برنامه هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی غبار رویی قبور شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان ، آزادگان و رزمندگان، اجرای ویژه برنامه" پای درس استاد" ، یادواره های شهدا در طول هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان را از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد.

این مقام مسئول به اجرای تئاتر میدانی فرشتگان زمینی اشاره و تصریح کرد: این تئاتر از خاطرات همسر سردار شهید امیری توسط حوزه بسیج خواهران اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار