معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش رودان به پانا خبرداد:

همایش آموزش اولیای دانش آموزان پایه اول ابتدایی در رودان برگزار می شود

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش رودان از برگزاری همایش آموزش اولیای دانش آموزان پایه اول ابتدایی در سالن پیامبر اعظم(ص) این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۶۶۴۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد

محمد محسنی در گفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان گفت: آگاهی اولیای دانش آموزان از ویژگی های جسمی و روحی فرزندان و آگاهی از اصول آموزش در مقطع ابتدایی و تعامل اولیا با مدرسه از ضروریات و پیش نیازها در آستانه بازگشایی مدارس می باشد و با حضور اولیای دانش آموزان پایه اول ابتدایی برگزار می شود.

وی آشنایی اولیای دانش آموزان کلاس اولی با ویژگی های رشد کودک در این سن را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد و افزود: ایجاد تعامل مثبت و سازنده بین خانه و مدرسه، افزایش معلومات عمومی و تخصصی والدین و آشنایی والدین با مشکلات ویژه یادگیری از دیگر اهداف این همایش می باشد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش رودان بیان کرد: روانشاسی رشد کودک، شیوه های جدید آموزش و ارزشیابی در نظام آموزشی، تشریح مشکلات ویژه یادگیری، انتظارات معلم کلاس اولی از والدین و دانش آموزان و اقدامات اولیا قبل از بازگشایی مدارس، حین بازگشایی و بعداز بازگشایی از مباحث های مطرح شده در این همایش خواهد بود.

محسنی خاطرنشان کرد: این همایش از 25 شهریورماه 96 در سالن پیامبر اعظم(ص) شهرستان رودان برگزار خواهد شد.

در سال تحصیلی 96-97 حدود 12 هزار دانش آموز رودانی در مقاطع مختلف ابتدایی مشغول تحصیل خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار