نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

21 کیلومتر از محور بیرجند- قاین بازگشایی می شود

حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی امروز (22 شهریور) در بازدید با جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی از پروژه دو بانده ‌سازی محور بیرجند-قاین اظهار کرد: دوبانده شدن این محور یکی از مطالبات مهم مردم استان بخصوص شهرهای بیرجند و قاین است.

کد مطلب: ۶۶۴۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی،حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر عبادی نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به لزوم جدا سازی و دوبانده کردن این مسیر جهت کاهش تلفات انسانی، افزود: محور بیرجند- قاین یکی از پر ترددترین محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی است که به دلیل قرار گرفتن در مسیر مشهد مقدس تعداد زیادی از وسایل نقلیه در این مسیر عبور و مرور دارند.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به افزایش تصادفات و تلفات در این محور مواصلاتی دیدارهایی مختلفی با وزیر راه و شهرسازی و معاونان ایشان انجام گرفت که قول مساعد برای در نظر گرفتن اعتبار برای اتمام پروژه دادند.
حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی در این محور انجام شده، ادامه داد: در حال حاضر 21 کیلومتر از محور بیرجند ـ قائن آماده بازگشایی است که کارهای ایمنی و بحث خط کشی و نصب علائم آن باقی مانده است.
وی هدف از این بازدید را بررسی وضعیت اجرای پروژه محور بیرجند- قائن اعلام کرد و گفت: پرداخت سریعتر مطالبات پیمانکاران این پروژه نیز با وزارت راه و شهرسازی پیگیری خواهد شد تا کار متوقف نشود.
نماینده مردم بیرجند، درمیان، خوسف در مجلس شورای اسلامی روند اجرای پروژه را خوبی ارزیابی کرد و بیان داشت: مردم با عبور از این محور با مشاهده اجرای پروژه دوباند شدن مسیر بیرجند- قائن با نمایندگان تماس می گیرند و از پیگیری و اقدامات مسئولان تشکر می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار