نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

باید آموزش و پرورش را ثروت و حیثیت مردم بدانیم

نماینده ولی فقیه در استان اردبيل گفت: باید به آموزش و پرورش با دیدی قدسی بنگریم و آن را ثروت و حیثیت مردم بدانیم.

کد مطلب: ۶۶۳۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، آیت الله سید حسن عاملی در جمع دانش آموزان رتبه زیر هزارکنکور سراسری 96 نواحی و مناطق استان اردبیل، با اشاره به اینکه کشور ایران درطول تاریخ از زمامداران فاسد خود ضربه دیده است، اظهاركرد: ارتقاء جایگاه علمی کشور در میان دیگر کشورهای جهان و نیز سهیم شدن در جهان علمی امروز تنها از طریق استعدادها و نخبگان کشور میسر خواهد شد.

امام جمعه اردبیل با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی فرصت پیشرفت کشور در تمامی حوزه ها را بوجود آورده است، تصریح کرد: ثروت ما نفت نیست، ثروت ما استعداد ها و نخبگان کشور هستند.

سید محمد عاملی بار دیگر عنوان کرد: امروز کشور ایران در سایه تحولات عظیم علمی که مقام معظم رهبری ازآن با نام پیچ تاریخی یاد می کند، در تمامی زمینه ها حرفی برای گفتن دارد.

عاملی با بیان اینکه سرنوشت و حاکمیت فردای کشور در دستان دانش آموزان امروز است، تاکید کرد: بدون شک ایران به برکت وجود چنین جوانانی که مملو از شور و غرور ملی هستند، در آینده ای نزدیک به یک قدرت علمی تبدیل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در ادامه با تبریک موفقیت دانش آموزان به والدین و مربیان زحمتکش تصریح کرد: موفقیت این دانش آموزان حاکی از تربیت صحیح والدین و سلوک اجتماعی مربیان در آموزش و پرورش است.

به گفته وی این مربیان و معلمان هستند که زمینه رشد و بالندگی دانش آموزان را فراهم می کنند، تا این دانش آموزان سازنده فرصت باشند نه بازنده آن.

امام جمعه اردبیل افزود: باید به آموزش و پرورش با دیدی قدسی بنگریم و آن را ثروت و حیثیت مردم بدانیم، در این صورت بدون شک شاهد موفقیت های دوچندان در این حوزه خواهیم شد.

در پایان از دانش آموزان رتبه زیر هزار کنکور سراسری نواحی یک و دو با اهدای لوحی تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار