با حضور معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

مدرسه خیرساز امید آینده در روستای باغک جنوبی تنگستان افتتاح شد

با حضور معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر؛مدرسه خیرساز امید آینده در روستای باغک جنوبی تنگستان افتتاح شد.

کد مطلب: ۶۶۳۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا تنگستان ، حسن قلندری معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین اظهار داشت: آموزش و پرورش زیربنای هرجامعه ای است و با داشتن مدیران مدبر و معلمان ایثارگر در زمینه تعلیم و تربیت به اهداف خود که رساندن دانش آموزان به افق های تعلیم و تربیت است دست می یابد.

قلندری تصریح کرد: استان بوشهر و شهرستان تنگستان از دیرباز بستر رشد انسان های بزرگ در زمینه های علمی و دینی بوده که با توجه به شرایط سخت محیطی توانسته اند در دامان همین مدارس به جایگاه های رفیع دست یابند.

مدیر آموزش و پرورش تنگستان نیز گفت: آموزش و پرورش بیشترین نقش در تربیت همه جانبه افراد دارد و برای ایجاد فضاهای آموزشی زیبا و بدون مخاطره کوشیده است.

حسین پولادیان افزود: خیرین نقش بسزایی در مدرسه سازی ایفا می کنند و از سال 57 تا کنون بیش از 19 هزار مدرسه به وسیله آنان ساخته شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: مدرسه امید آینده واقع در روستای باغک جنوبی با زیربنای 771 متر مربع در زمینی با مساحت 2050 متر مربع با اعتبار 15 میلیارد ریال ساخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار