برگزیدگان جشنواره هنرهای تجسمی همدان معرفی شدند

جشنواره استانی هنرهای تجسمی به میزبانی تویسرکان با معرفی هنرمندان برگزیده‌ به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۶۶۱۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا همدان، برگزیدگان چهاردهمین جشنواره استانی هنرهای تجسمی در چهار رشته طراحی، نقاشی،گرافیگ و تصویرسازی به شرح زیر معرفی و تجلیل شدند.

*طراحی
ـ مقام نخست رشته طراحی را «بوژان رحیمی» از شهرستان همدان از آن خود کرد به همین دلیل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و مبلغ ٥٠٠ هزار تومان به این هنرمند اهدا شد.

ـ «جهانبخش امیربیگی» از شهرستان همدان به خاطر کسب مقام دوم رشته طراحی با اهدای لوح تقدیر و مبلغ ٤٠٠ هزار تومان مورد تجلیل قرار گرفت.

ـ مقام سوم جشنواره هنرهای تجسمی در رشته طراحی به «هادی نانکلی» از شهرستان تویسرکان تعلق گرفت که این هنرمند با لوح تقدیر و مبلغ ٣٠٠ هزار تومان تقدیر شد.

ـ همچنین لوح سپاس و مبلغ ٢٠٠ هزار تومان به اثر محمد میرزایی از ملایر به عنوان اثر قابل تقدیر اهدا شد.

*نقاشی
ـ دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و مبلغ ٥٠٠ هزار تومان به «شقایق تراب‌مؤدب» از همدان به خاطر کسب مقام نخست در رشته نقاشی هدیه شد.

ـ لوح تقدیر و مبلغ ٤٠٠ هزار تومان به «سجاد حبیبی» از همدان به خاطر کسب مقام دوم در رشته نقاشی اهدا شد.

ـ «شهرزاد بیاتی» از همدان به خاطر کسب مقام سوم رشته نقاشی جشنواره هنرهای تجسمی، لوح تقدیر و مبلغ ٣٠٠ هزار تومان را به خود اختصاص داد.

همچنین آثار هنرمندان سجاد گمار از تویسرکان، سمیه قمری از ملایر و بهاره صیفی از همدان در رشته نقاشی به عنوان اثر قابل تقدیر شناخته شدند و هر کدام با لوح تقدیر و مبلغ ٢٠٠ هزار تومان مورد تقدیر قرار گرفتند.

*گرافیک

ـ دیپلم افتخار و تندیس جشنواره استانی هنرهای تجسمی با مبلغ ٥٠٠ هزار تومان از بهار به خاطر کسب مقام نخست رشته گرافیک به «سمانه رهنما» تعلق گرفت.

ـ لوح تقدیر و مبلغ ٤٠٠ هزار تومان به «فاطمه زارعی» از کبودرآهنگ به خاطر مقام دوم جشنواره در رشته گرافیک هدیه شد.

ـ «لیلا ورمزیار» از تویسرکان به خاطر کسب مقام سوم رشته گرافیک لوح تقدیر و مبلغ ٣٠٠ هزار تومان جشنواره را به خود اختصاص داد و در رشته گرافیک به آثار محمد باغبان از همدان و زهرا مرادی از نهاوند به عنوان اثر قابل تقدیر هر کدام به تفکیک لوح تقدیر و مبلغ ٢٠٠ هزار تومان اهدا شد.

*تصویرسازی
ـ دیپلم افتخار و تندیس جشنواره با مبلغ ٥٠٠ هزار تومان به خاطر کسب مقام نخست رشته تصویرسازی به «سارا ترکمند» از همدان تعلق گرفت.

ـ لوح تقدیر و مبلغ ٤٠٠ هزار تومان برای مقام دوم بخش تصویرسازی به «نرگس بابارئیسی» از ملایر هدیه داده شد.

ـ «رویا شهبازی» از بهار به خاطر کسب مقام سوم رشته گرافیک جشنواره استانی هنرهای تجسمی لوح تقدیر و مبلغ ٣٠٠ هزار تومان را از آن خود کرد.

به گزارش فارس؛ چهاردهمین جشنواره استانی هنرهای تجسمی به میزبانی تویسرکان به مدت دو روز در ١٢ و ١٣ شهریور ماه امسال در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد که داوری این جشنواره را تقی حجاریان، احمد فتوت، غلامرضا شاملو، بشیر پوروقار، سعید دولتی، شمس‌الله ساعدی، مهدی اسدی و محمد‌ خالوندپور بر عهده داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار