بهارلو به پانا خبر داد

اعلام نهایی نقل و انتقالات معلمان به تهران تا 2 روز آینده

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: فرصت نقل و انتقالات بین استانی تا فردا برای معلمان متقاضی فعالیت در تهران باز است و نهایت تا چهارشنبه نتایج قطعی می شود.

کد مطلب: ۶۶۱۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد

محسن بهارلو در گفت وگو با پانا، در مورد آخرین وضعیت نقل و انتقالات معلمان در شهر تهران اظهار کرد: نقل و انتقالات در 2 شکل بین استانی و داخلی انجام می شود که روند جابجایی ها برای نقل و انتقالات بین استانی نهایتا تا فردا(15شهریور ماه) اعلام نهایی می‌شود.

وی افزود: بعد از مشخص شدن نتایج نقل و انتقالات بین استانی برای نقل و انتقالات داخلی پاسخ نهایی را اعلام خواهیم کرد منتظر هستیم ابتدا جایابی نقل و انتقالات بین استانی تکمیل شود و بعد از آن ساماندهی تقاضای داخلی را انجام دهیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مشکلی در روند ساماندهی نیروها نداریم و مربیان و پرورشی، مراقبان سلامت و هنرآموزان در رشته های مورد نیاز انجام می شود اما دبیران خانمی که تمایل به فعالیت در تهران را دارند در حرفه آموزگاری پذیرفته خواهند شد همچنین مشکلی در پذیرش نیروهای مرد نداریم.

بهارلو با بیان اینکه 2 هزار 718 نفر درخواست نقل و انتقال داشتند، تصریح کرد: از این تعداد حدود 700 تا 800 درخواست جدید داشتند و مابقی مربوط به دوره‌های قبل هستند که براساس برنامه پنجم توسعه وضعیت نقل و انتقال موقت داشتند اما در برنامه ششم برای نقل و انتقال دائم اقدام کردند.

وی اظهار کرد: برای نقل و انتقالات نیازسنجی مناطق مبدا و مقصد انجام می شود و در صورت امکان جابه جایی داریم همچنین امسال فرصتی یک روزه برای نقل و انتقالات فوری درنظر گرفتیم تا در شرایط اضطراری معلمان فرصت داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار