معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی:

استان مرکزی 20 رتبه کشوری در مسابقات قرآن عترت و نماز کسب کرد

معاون پرورشی‌ و فرهنگی اداره‌كل آموزش‌ و پرورش استان مركزی گفت:دانش آموزان استان مرکزی 20 رتبه کشوری در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز کسب کردند.

کد مطلب: ۶۶۱۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، علی شیرخانی در جشن ستارگان ویژه تجلیل از دانش آموزان برتر مسابقات قرآن عترت و نماز که در کانون امام علی(ع) اراک برگزار شد گفت: دانش‌آموزی که در مسابقات قرآن شرکت می‌کند این رسالت را دارد که چهره به چهره سایر دانش‌آموزان را به این مجموعه قرآنی دعوت کند و دانش‌آموزانی که امروز تجلیل می‌شوند برترین‌های استان از لحاظ اخلاق قرآنی هستند.

وی ادامه داد: ۱۲۰ هزار نفر در مرحله آموزشگاهی سی‌ و پنجمین دوره مسابقات قرآن شرکت کردند که ۲۰ هزار دانش‌آموز به مرحله منطقه‌ای و ۲ هزار نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند و نهایتاً حائز ۲۰ رتبه کشوری در دو بخش آوایی و پژوهشی شدیم.

شیرخانی افزود: در بخش پژوهشی رتبه اول را مانند سال گذشته کسب کردیم و در بخش آوایی نیز ارتقای رتبه چشمگیری داشتیم که این ارتقاء ناشی از برگزاری دوره‌های تخصصی در دارالقرآن مرحوم عباسیان است.

وی بیان کرد: ارتقای رتبه استان در بخش آوایی انتظارات را افزایش می‌دهد و باید به دنبال توسعه گروه قرآنی استان در بخش ‌دانش‌آموزی باشیم.

معاون پرورشی‌ و فرهنگی اداره‌كل آموزش‌ و پرورش استان مركزی اظهار داشت: یقیناً شرکت در فضای قرآنی مسابقات روی اخلاق و رفتار دانش‌آموز تأثیر دارد و این تنها راه مطمئن برای داشتن دانش‌آموزان سالم است و دلیلی است بر اینکه فعالیت‌های قرآنی دانش‌آموزی را افزایش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار