آغاز طرح نظارت بر بازار اقلام مورد نیاز مدارس در آستارا

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا از آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس، با هدف تنظیم بازار نوشت افزار و اقلام مورد نیاز دانش آموزان در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۱۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،بیژن خالق وردی پور گفت: این طرح با همکاری 10 بازرس تا 10مهرماه به منظور نظارت بر واحدهای صنفی عرضه کیف، کتاب، دفتر و پوشاک مدارس اجرا می شود .
وی با اشاره به همکاری اداره های آموزش و پرورش، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در این طرح افزود : اجرای این طرح، بستر مناسب تامین کالاهای مورد نیاز مردم در آستانه مهرماه و زمینه رسیدگی سریع به شکایات و گزارش های مردمی را فراهم می کند.
وی بیان کرد: نظارت بر بهای سرویس حمل و نقل مدارس و میزان و نحوه اخذ شهریه در مدارس غیرانتفاعی، با همکاری اداره آموزش و پرورش آستارا در این طرح پیش بینی شده است.
خالق وردی پور از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف اقتصادی، مراتب را با شماره تلفن 124 به اداره صنعت، معدن و تجارت یا با شماره ثابت 01344819767 به واحد بازرسی اتاق اصناف گزارش دهند.
حدود پنج هزار واحد تجاری در قالب 19 اتحادیه صنفی در شهرستان آستارا فعال است.
** نجات یک نفر از غرق شدن در آب های ساحلی آستارا
رئیس هیات نجات غریق آستارا گفت: با تلاش اعضای این هیات، یک گردشگر از غرق شدن در نقطه خطرآفرین ساحل شریعتی این شهرستان نجات یافت.
حسین انزابی افزود: نیروهای هلال احمر به این نجات یافته، تنفس مصنوعی دادند و وضعیت عمومی اش مطلوب است.
وی با اشاره به اینکه زمان فعالیت اعضای نجات غریق از ساعت 8 تا 20 است، اضافه کرد: از 12 خردادماه، 40 منجی غریق مرد و زن با کارت های مهارت درجه یک و دو فدراسیون نجات غریق در شناگاه های طرح های سالمسازی و نقاط خطرآفرین آبهای ساحی آستارا مستقر شده اند.
وی یادآور شد: در نوار ساحلی این شهرستان 14 منطقه با 28 نقطه خطرآفرین شناسایی شده است و امسال، 19 نفر در طرح های سالمسازی و 55 نفر در نقاط خطرآفرین از خطر مرگ نجات یافته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار