محمود مشحون در گفت و گو با پانا:

حاتمی سرمربی تیم ملی می‌ماند/رده های پایه با حضور ترونیچ متحول شده است

رئیس فدراسیون بسکتبال از ادامه همکاری با سرمربی ایرانی تیم ملی خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۰۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد

محمود مشحون در گفت و گو با پانا درباره قهرمانی تیم زیر 17سال ایران در مسابقات غرب آسیا گفت: خدا را شکر تیم شرایط خیلی خوبی داشت. بازیکنانی که در این تیم حضور دارند از لحاظ قدی و شرایط فیزیکی توانایی بالایی دارند و از همین رو توانستند حریف ها را با اختلاف زیادی شکست دهند و قهرمان شوند. البته در این میان موفقیت نناد ترونیچ را نباید نادیده گرفت، او واقعا برای تیم زحمت می کشد و در رده های پایه با حضور او تیم های ما متحول شدند.

وی درباره حضور تیم زیر 17سال در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: مطمئنا کار به مراتب سخت تر است چون در مسابقات قهرمانی آسیا تیم های چون استرالیا، نیوزلند، ژاپن و کره جنوبی حضور دارند، تیم هایی که همه از برترین های آسیا هستند و کار ایران سخت تر خواهد بود از همین رو باید تلاش خودشان را چند برابر کنند.

مشحون به حضور مهران حاتمی در تیم ملی نیز اشاره کرد و گفت: فکر می کنم تقریبا هر دو طرف تمایل به ادامه همکاری دارند، مهران حاتمی با یک تیم جوان موفق شد تیم ایران را در مسابقات کاپ آسیا در جایگاه دوم قرار دهد در حالی که باوئرمن با وجود آن همه هزینه تیم را در جایگاه سوم قرار داد. از همین رو ما تمایل داریم که تیم ایران بعد از سال ها هدایتش را یک ایرانی برعهده بگیرد چرا که حاتمی موفق عمل کرد و نتیجه خوبی به دست آورد.

وی در مورد شکایت از باوئرمن اظهار کرد: شکایت تنظیم و به مرجع حل اختلافات فیبا ارسال شد. ما دائم پیگیر این ماجرا هستیم و تاحق و حقوقمان را دریافت نکنیم از این موضوع دست نمی کشیم، این مربی با فسخ قرارداد یک طرفه اش به ما خسارت وارد کرد و حالا باید تاوانش را پس دهد.

رئیس فدراسیون بسکتبال در پایان به وضعیت حضور تیم ها در لیگ اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شش تیم اعلام آمادگی کردند و نتیجه نهایی سه شنبه اعلام می شود که لیگ بسکتبال امسال با چند تیم بسته می شود. امیدواریم چند باشگاه دیگر تیم داری کنند تا جذابیت لیگ بالا برود، متاسفانه مشکلات مالی باعث عدم تیم داری باشگاه ها در لیگ شده است، هدف ما هم این است باشگاه هایی در لیگ حضور پیدا کنند که بتوانند به تعهدات مالی خود عمل کنند و مشکلی به وجود نیاید، به هر روی نتیجه نهایی در مورد لیگ به روز سه شنبه موکول شده و امیدوارم خروجی جلسه قابل قبول باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار