درخشش دبیران استان مرکزی در جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: دبیران استان مرکزی رتبه اول و سوم کشوری را در جشنواره "نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری" کسب کردند.

کد مطلب: ۶۶۰۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی: مجتبی حیدری اظهار داشت: 5 نفر از دبيران دوره اول متوسطه استان در قالب دو تیم در جشنواره نوآوري در فرآيند آموزش و يادگيري با رویکرد درس پژوهی رتبه اول و سوم کشوری را از آن خود کردند.

وی بیان کرد: این جشنواره در سال تحصیلی 96-95 با 7 محور و در دو مرحله استانی و کشوری برگزار شد که رقیه جعفرخانی و سمانه طیبی از ناحیه یک اراک در محور نوآوری در تولید و بکارگیری وسایل آموزشی و دست سازه رتبه اول، علی نوری، احمد رضا بهروزی از ناحیه2 اراک و آتنا صالحی از فراهان در محور نوآوری در روش های ارزشیابی فرآیند محور و عملکردی موفق به کسب رتبه سوم كشوري شدند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: شیوه تدریس معلم در کلاس درس می‌تواند در فرآیند یاددهی و یادگیری دانش‌آموزان موثر باشد و اگر معلم در ایجاد انگیزه در دانش آموزان مهارت داشته باشد فرآیند یاددهی و یادگیری دانش آموزان به درستی انجام می گیرد.

حیدری خاطرنشان کرد: هدف از برگزاري این نوع جشنواره ها را تشويق و ترغيب معلمان مدارس برای ارتقای کیفیت تدریس و تسهیل در امر یاددهی و یادگیری دانش آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار