رییس اداره حمل و نقل مسافر راهداری استان گفت:

سامانه پایش هوشمند تردد بر روی ناوگان مسافربری نصب شد

سامانه پایش هوشمند تردد به منظور نظارت و کنترل بهینه تردد ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای بر روی اتوبوس های مسافربری خراسان جنوبی نصب شد.

کد مطلب: ۶۶۰۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ،مهدی گرجی رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بیان اینکه این سامانه کنترل و نظارت بر ناوگان مسافری را تسهیل می کند گفت: ارتقاء بهره وری حمل و نقل عمومی کشور در راستای اقتصاد مقاومتی و همچنین افزایش ایمنی و ارتقاء سطح کنترل و پایش لحظه ای عملکرد ناوگان، از اهداف اصلی استفاده از این سامانه ها درحوزه حمل و نقل مسافر است.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: این سیستم می تواند با کنترل سرعت ترددهای بین شهری، خطرات ناشی از تصادفات و سوانح را به شکل گسترده ای کاهش دهد.

وی با اشاره به اینکه این سیستم قادر است در خصوص مواردی نظیر نداشتن بیمه، معاینه فنی و جلوگیری از قاچاق سوخت هم کمک کند گفت: با نصب این سیستم از این پس امکان کنترل و نظارت بر نحوه عملکرد رانندگان ناوگان مشترکا توسط این اداره کل، شرکتهای حمل و نقل مسافر و پلیس راه وجود خواهد داشت.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: این سامانه بر روی ناوگان سواری کرایه نیز از مهر نصب می شود و از 30 آبان با خودروهایی که این سامانه را نصب نکرده باشند برخورد خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار