با حضور مدیر کل بنیاد شهید شهرستانهای استان تهران صورت گرفت:

تجلیل از نفرات برتر فراخوان مقاله با عنوان حجاب و عفاف در شهرستان ری

ازنفرات برتر فراخوان مقاله با عنوان حجاب و عفاف در شهرستان ری با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امورايثارگران شهرستانهای استان تهران تجليل بعمل آمد.

کد مطلب: ۶۶۰۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، همزمان با هفته دولت نفرات برتر مقاله نویسی با عنوان "عفاف و حجاب "شهرستان ری با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های تهران، احسان رجبی معاونت تعاون و حسین نصراله رییس بنیاد شهید ری تجلیل شدند.
نادر نصیری در این مراسم عنوان کرد: اهمیت فلسفه عفاف و حجاب که به عنوان یکی از مسائل مهم که آگاهی از آن می تواند پایه های تحقق فرهنگ پوشش اسلامی باشد باید بیش تز گذشته مورد توجه قرار بگیرد.
وی گفت:یکی از وظایفی که همه ما چه مسوول و چه غیر مسوول امروز این است که به فرهنگ عفاف و حجاب عمق و معنا ببخشیم .
موضوعات این مسابقه مقاله نویسی در حوزه های عفاف و حجاب در انقلاب اسلامی ، عفاف و حجاب یادگار فاطمه زهرا (س) (در دوره معصومین) ، عفاف و حجاب در اندیشه شهداء ، عفاف و حجاب در اندیشه غربی و نگرش های نو اندیشانه و عفاف و حجاب در ادیان توحیدی بود .
شایان ذکر است ،در این مراسم که نشست بیست وچهارمین فراخوان فصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری بود از نفرات برتر مسابقات مقاله نویسی در حوزه مسابقات ،سید علی مظاهری ، عباس هزارخانی و هدیه رضایی ، فاطمه ثانی توسط مسوولان حاضر تجلیل به عمل آمد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار