دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با آیت الله صافی گلپایگانی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اولین روز سفر خود به قم با آیت الله صافی گلپایگانی دیدار و گفت و گو کرد

کد مطلب: ۶۶۰۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به اینکه وزارت ارشاد یک حوزه پر مسئولیتی است اظهار داشت: ما در حوزه دین بخش های مختلفی را داریم، امروز سازمان حج و زیارت یکی از بخش هایی است که موضوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش های دینی را دارد و تا امروز نیز همه در امنیت و آرامش به سفر حج می پردازند .

ایشان افزود: همچنین در بخش حج و زیارت سازمان، عتبات عالیات را هم داریم، امروز موضوع زیارت اربعین به عنوان یک همایش حسینی در حال شکل گیری است که بسیار امر ارزنده‌ای است .

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: یکی از بخش های دینی ما بنیاد امام رضا(ع) است که سعی می کند در ٧٠٠ شهر در داخل و خارج از کشور مراسم هایی را در دهه کرامت برگزار کند .

صالحی یادآور شد: ما به دنبال تعامل حوزه و روحانیت در تمامی بخش ها از جمله بخش های دینی هستیم، تنوع موضوعی ارشاد بسیار زیاد است و ما به دنبال این هستیم که در بخش های دینی با تعامل با حوزه نشاط بیشتری را داشته باشیم و در سایر بخش ها که شریان دین وجود دارد این امر را قوت ببخشیم .

وی افزود: ما نیازمند دعای مراجع تقلید هستیم و نیاز داریم که مراجع عظام ما را راهنمایی کنند، کار ما بسیار سخت و پر مسئولیت است و امید ما به اهل بیت(ع) است که بتوانیم این مسیر را هموار کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار