مدير كل اموراداري، تشكيلات و تحول اداری:

28 هزار فرهنگي در سال تحصيلي جديد، متقاضي انتقال بودند

مدير كل اموراداري، تشكيلات و تحول اداري، گفت: 28 هزار فرهنگي در سال تحصيلي جديد، متقاضي انتقال بودند.

کد مطلب: ۶۶۰۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، سيدحسن حسيني اظهار كرد: در راستاي تحقق سياست هاي وزارت آموزش وپرورش مبني بر تمركززدايي و تفويض اختيار و براساس دستورالعمل 710/4 ، كليه نقل و انتقالات به استان ها واگذار شد .

وي افزود: استان هاي مبدأ به شرط عدم افزايش ساعات حق التدريس و استان هاي مقصد به شرط عدم كسر ساعات موظفي و هم چنين مقتضيات هر استان مي توانند موافقت خود را با انتقال متقاضيان اعلام کنند.

حسيني آمار متقاضيان انتقال در سال جاري را 28 هزار نفر اعلام كردو افزود: استان هاي مبدأ حدوداً با 10 هزار و 500 موردموافقت كردند واستان هاي مقصد نيز تا 8 شهريورماه فرصت دارند نتيجه بررسي هاي خود را درخصوص موافقت و يا عدم موافقت با انتقال متقاضيان اعلام نمايند، بنابراين فرهنگيان متقاضي مي توانند نتايج نهايي نقل و انتقالات را از سامانه مربوطه دريافت كنند .

وي ادامه داد: پيش بيني مي شود بيش از 90 درصد از نقل و انتقالات تا 15 شهريورماه صورت گيرد و همواره تلاش خواهيم كرد تا موضوع نقل وانتقالات با سرعت بيشتريت و قبل از نيمه دوم شهريور ماه به اتمام برسد .

مدير كل اموراداري ، تشكيلات و تحول اداري، تفويض اختيار به استان ها را موجب رضايت بيشتر فرهنگيان برشمرد و خاطرنشان كرد: سياست بومي گزيني از رويكردهاي خوب آموزش وپرورش در فرآيند جذب نيرو است كه بايد ادامه يابد ، زيرا اين سياست تا حدودي آمار متقاضيان نقل وانتقال را كاهش خواهد داد .

وي از ضرورت ايجاد سامانه اي متمركز با محتواي آمار و ارقام و اطلاعات مربوط به هر منطقه آموزشي تأكيد كرد وخاطرنشان كرد: اگر چنين سامانه اي ايجاد شود، بسياري از ساختارهاي ستادي نيز اصلاح مي شود و شاهد برخي موازي كاري ها نخواهيم بود، بنابراين تلاش مي كنيم در دولت دوازدهم اين امر محقق شود .

حسيني ادامه داد: البته اين سامانه بايد به گونه اي باشد كه سطح دسترسي افراد متفاوت و براساس وظايف آن ها باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار