رای اعتماد بالا به وزرای کابینه کار دولت را سخت‌تر کرده است

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به رییس‌جمهور یادآور می‌شوم که اعتماد بالا به وزرای کابینه کار دولت را سنگین و سخت کرده و انتظار مردم و نمایندگان را افزوده است.

کد مطلب: ۶۵۹۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، روح‌الله بابایی طی نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد چرا در چهار ماه اول سال رشد ۲۵ درصدی واردات و کاهش ۱۰ درصدی صادرات را شاهد بودیم و چرا در پنج ماهه اول سال از ۲۰ هزار میلیارد پرداختی یارانه، ۱۱ هزار میلیارد تومان از بودجه عمومی برداشت شده که برخلاف هدفمندی یارانه‌هاست.

وی افزود: آقای روحانی انتظار مردم استان قزوین از حضرتعالی در خصوص تسریع در انتقال آب شرب از سد طالقان که وعده شما در سفر استانی به استان قزوین بود با توجه به مشکلاتی که در این زمینه موجود است محقق نشده و خواهشمند است برای آن دستورات ویژه را صادر فرمایید.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به وزرای دولت، گفت: در خصوص عدم پرداخت مطالبات کشاورزان گندم‌کار و بیمه محصولات کشاورزی به وزیر مربوطه متذکر می‌شوم. همچنین به وزیر جوان کابینه نیز متذکر می‌شوم در خصوص عدم آنتن‌دهی تلفن همراه در شهرستان‌های بوئین زهرا و بخش‌های تابعه اقدامات لازم انجام شود. همچنین در خصوص عدم پرداخت حق و حقوق کارگزاران مخابرات در استان قزوین نیز به ایشان متذکر می‌شوم که اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: به وزیر آموزش و پرورش نیز عرض می‌کنم به داد فرهنگیان زحمتکش برسید و وضعیت نیروهای حق‌التدریسی آموزش و پرورش را تعیین تکلیف کنید و در رفع موانع ادامه تحصیل فرهنگیان به نحوی که مدارک تحصیلی آنان در احکام کارگزینی اعمال گردد اقدام کنید و آقای ربیعی وزیر رفاه با توجه به مشکلات حاد معیشتی کارگران و عدم پرداخت حقوق این اقشار زحمتکش در شرکت‌های شیشه قزوین، کنتورسازی و بلور و سایر شرکت‌های این استان از شما انتظار می‌رود با ورود مناسب به این بخش حل مشکلات کارگران را در اولویت کار خویش قرار دهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار