موفقیت دو فرهنگی کاشان در رقابت های علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی

کارشناس مسوول تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان از موفقیت دو نفر از فرهنگیان این شهرستان در بیست و هشتمین دوره رقابت های علمی تخصصی کشوری معلمان تربیت بدنی خبر داد.

کد مطلب: ۶۵۹۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کاشان، علیرضا عابدی اظهار کرد: . این رقابت ها به منظور توانمند سازی و ارتقای علمی و عملی معلمان تربیت بدنی به عنوان متولیان اصلی اجرای درس تربیت بدنی و فعالیت های مکمل اجرا می گردد.

به گفته وی، در این دوره از مسابقات که با حضور 192 ورزشکار برگزار شد، " زهرا فرخ یار" در گروه سنی چهارم و "لیلا ضرغام" در گروه سنی دوم به ترتیب موفق شدند که مقام های سوم و چهارم کشور را کسب کنند.

وی اظهار داشت: این مسابقات همه ساله در سه مرحله شهرستان، استان و کشور برگزار می شود که مرحله کشوری مسابقات از اول شهریور به مدت هفت روز در همدان برگزار شد.

وی گفت: آزمون عملی این مسابقات شامل نه مهارت ورزشی از جمله والیبال، بسکتبال، هندبال، فوتسال، بدمینتون، تنیس، طناب زنی، آمادگی جسمانی و دو 1600 برگزار شد.

عابدی افزود: این رقابت‌ها به صورت فرایندی چندمرحله‌ای است که به منظور ارزیابی معلمان تربیت‌بدنی در زمینه علمی شامل دروس نظری و کاربردی در مدارس و عملی شامل آمادگی جسمانی و مهارت‌های ورزشی رشته‌های درون‌مدرسه‌ای براساس آخرین دستاوردهای موجود این رسته شغلی انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار