رشد 74 درصدی تشکل های اجتماعی در خراسان رضوی

مدیر کل فرهنگی واجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در ابتدای دولت تدبیر وامید از 540 به 940 تشکل رسیدیم که 74 درصد رشد داشته ایم.

کد مطلب: ۶۵۸۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از خراسان رضوی، سید کمال الدین حسینی بعد از ظهر دیروز در جلسه شورای اداری شهرستان قوچان به افتتاح 1317 پروژه در استان اشاره کرد وگفت: در هفته دولت با اعتبار 1545 میلیارد تومان هزینه و 140 طرح نیز کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره به تقسیم بندی آسیب های اجتماعی به دو نوع بحرانی و بنیانی اظهار داشت: اگر نتوانیم آسیب ها را درستی مدیریت و توجه شود وضعیت مطلوبی نداریم.

حسینی به تخصیص بودجه 3.8 میلیاردی کارگری اشاره کرد و افزود: وجود سریز متکدی های از استان های همجوار و حتی کشورهای همسایه نایز است که توزیع بودجه ای بیشتری را تخصیص یابد.

وی به وجود 84 برنامه در زمینه اجتماعی اشاره کرد وگفت: اجرای این برنامه در سه مقوله اعتیاد، طلاق و مفاسد مختلف بود که اولین موضوع با هماهنگی مدیران همسویی با دستگاه های اداری شکل گرفت وپس ار ارزیابی توسط کارشناسان بیرونی و پژو هشگران ببنیم چقدر اثر مطلوب مفید داشته ایم.

وی افزود: همچنان ستادساماندهی وتشکیل کمیته های تخصصی را داشتیم که بتوانیم در این امر رو به جلو حرکت کنیم.

حسینی به کاهش رتبه طلاق در استان اشاره کرد و گفت: در سال 94 17166 طلاق که در سال 95، 16580 مورد کاهش یافته و از رتبه اول طلاق در کشور به رتبه هشت رسیدیم.

حسینی در خصوص نگاه استان به مسئول اعتیاد گفت: در شهر مشهد مقدس با تقسیم بندی به سه مقوله پیشگرانه، حمایت گرانه و یاورانه توانستیم با تشکیل دو تشکل 920 کارتن خواب را بهبود یابیم.

وی افزود: با تشکیل نمایندگی این تشکل در یک شهرستان امیدواریم این روند در شهرستان های دیگر نیز انجام پذیرد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی نگاه به حاشیه شهر را دائمی دانست و گفت: امیدواریم با پتانسیل های موجود ظرفیت را هرچه بهتر توانمند سازیم و اثر گذاری بیشتری داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار