مدیرکل شهرتهران خبرداد:

آمادگی شهر تهران برای سال تحصیلی جدید/حکم خلع ید برای برخی مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران با اشاره به آمادگی برای سال تحصیلی جدید گفت:با برخی از فضاهای آموزشی وابسته به ارگان‌‌‌‌‌ها دچار مشکل شدیم که امیدواریم هرچه زودتر رفع شود.

کد مطلب: ۶۵۸۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد

عباسعلی باقری در گفت وگو با خبرنگار پانا، در مورد وضعیت نقل و انتقالات معلمان با اشاره به اینکه قرار بود این مساله اوایل شهریور ماه تعیین شود، اظهار کرد: هنوز نتیجه نقل و انتقالات اعلام نشده و در انتظار اعلام نتایج هستیم و جایابی افراد از منطقه 11 تا 19 تهران خواهد بود.

وی در مورد آمادگی شهرتهران افزود: مدارس تهران با توجه به برنامه ریزی مدیران و مسئولان مدارس آمادگی کامل برای سال تحصیلی جدید را دارد و تنها مشکل ما وضعیت نقل و انتقالات معلمان است که باید مشخص شود تا وضعیت نیروی انسانی را ساماندهی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران تصریح کرد: در تلاش هستیم تا مدارس تهران در سال تحصیلی آینده بدون معلم نباشند و براساس پیش بینی های ما این مساله محقق خواهد یافت.

باقری در خصوص وضعیت فضای آموزشی عنوان کرد: مدارس در شرایط خوبی قرار دارد اما در مواردی که مدارس به ارگان‌ها وابسته است در چند مورد حکم خلع ید گرفتند که با توجه به اهمیت تحصیل فکر می کنم این مشکل به زودی رفع شود.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران در خصوص وضعیت بیمه تکمیلی فرهنگیان گفت: تمدید این بیمه کار مشکلی نیست اما مسئولان وزارتخانه بهتر م یتوانند در این مورد اظهار نظر کنند. تغییر در روند بیمه مدتی زمان نیاز دارد و دراین مدت کوتاه تا پایان شهریور به نظر نمی رسد این تغییر محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار