شاخص های اقتصادی استان قزوین روند رو به رشد را نشان می دهد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: فضای مناسب ارتقای رشد اقتصادی در استان فراهم شده و آمار و ارقام نشان می دهد که در حوزه های مختلف شاهد رشد شاخص ها هستیم .

کد مطلب: ۶۵۸۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ضمن تبریک هفته دولت ، افزود : در بررسی های صورت گرفته در محورهای مختلف ، تمامی آمارها نشان از روند رو به رشد دارد و تدابیر اتخاذ شده از سوی دولت نتیجه بخش بوده است .
وی تصریح کرد : در حوزه های مختلف اقتصادی در سال جاری اقدامات بسیار مناسبی صورت گرفته که برای تداوم این روند همکاری مردم و بویژه بخش خصوصی در ایجاد سرمایه گذاری برای رونق تولید و اشتغال احساس می شود.
معاون استاندار با اشاره به راه اندازی سامانه بهین یاب در دولت تدبیر و امید ، تصریح کرد : بیش از یکهزار واحد تولیدی و خدماتی در بخش های صنعت و کشاورزی در سامانه بهین یاب در استان قزوین ثبت نام کرده اند که کار کارشناسی از سوی بانک ها و دستگاه های متولی برای پرداخت به موقع تسهیلات آغاز شده است .
حبیبی ادامه داد : به کار کارشناسی بانک ها اعتقاد داریم و از واحدهای تولیدی انتظار داریم در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند تا روند پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش مورد نیاز با سهولت انجام شود .
وی توضیح داد : بانک ها از نیروهای توانمند و فنی در حوزه های مختلف برخوردار هستند ، ضمن اینکه نمایندگان استانداری ، صنعت، معدن و تجارت و همچنین جهاد کشاورزی با تشکیل کمیته های فرعی درخواست های متقاضیان را با دقت بررسی و جهت تصویب به کارگروه تسهیل ارسال می کنند .
حبیبی با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه رشد 8 درصدی و ایجاد اشتغال سالیانه 950 هزار نفر پیش بینی شده است ، بر لزوم همکاری سرمایه گذاران تأکید کرد و گفت : برای رسیدن به این رقم رشد اقتصادی و اشتغال ، به بیش از 800 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که بخش عمده آن فقط از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی محقق می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار