برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در منطقه آزاد انزلی

مسابقات جایزه بزرگ دوچرخه سواری قهرمانی کشور (جام کاسپین) با حضور 150 رکاب زن از 20 استان کشور در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

کد مطلب: ۶۵۷۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،رئیس هیات دوچرخه سواری گیلان و مسئول برگزاری این مسابقات روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دوره از رقابت ها با حضور 150 ورزشکار از 20 استان و در سه رده سنی جوانان ، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.
ایمان دلیر حیرتی افزود: در این رقابت ها شرکت کنندگان در گروه سنی پیشکسوتان و جوانان مسافت 30 کیلومتر را رکاب زده و در بخش بزرگسالان نیز شرکت کنندگان در مسافت 50 کیلومتر با یکدیگر رقابت کردند.
وی یادآور شد: در پایان این رقابت ها در بخش جوانان بهنام آبیار ، حمید رضا کریمی و سجاد دولت وند به مقام اول تا سوم دست یافته و در بخش پیشکسوتان نیز جواد دنیا دیده ، سهراب پیل تن و شمس الله مظاهری مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
دلیرحیرتی اضافه کرد : در رده سنی بزرگسالان بهنام ملکی توانست به مقام نخست برسد و حسین ناطقی و مهدی علمائی به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
رئیس هیات دوچرخه سواری گیلان یاد آور شد : برگزاری این مسابقات در فضای مناسب و در کنار دریای خزر و فضای سبز زیبا، المان های خاص شهری و جاذبه های دیدنی منطقه ازاد انزلی ، همراه با حضور گسترده علاقه مندان و خانواده و پوشش زنده تلویزیونی ، از ویژگی های این دوره از مسابقات جایزه بزرگ کشوری بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار