فرماندار مشهد مقدس :

اردوگاه شهدای مدافع حرم اقدامی جهادی است

چهارمین جلسه شورای آموزش وپرورش مشهد روز گذشته باحضور فرماندار و رئیس شورای آموزش وپرورش مشهد ، معاون سیاسی فرمانداری ، روسای نواحی هفتگانه ومناطق، مسئولین اتوبوسرانی وستاد بازسازی عتبات عالیات به میزبانی ناحیه یک مشهد برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۵۷۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، در چهارمین شورای آموزش و پرورش شهر مشهد که در اردوگاه شهدای مدافع حرم و به میزبانی ناحیه یک برگزار شد پس از قرائت گزارشی از اجرای مصوبات سومین جلسه شورا ، ریاست ستاد بازسازی عتبات وعالیات در مشهد مقدس ، با اشاره به اهمیت این امر وتاثیر معنوی آن برروی دانش آموزان ، برتشکیل این ستاددرهرناحیه ومنطقه واجرای تفاهم نامه درتمام مقاطع ورده هاوزیرمجموعه های وابسته تاکید نمود .
در ادامه این جلسه سیدرضا خاتم پور ، ریاست آموزش و پرورش ناحیه یک با بیان اینکه این جلسه در اردوگاهی برگزار می شود که متبرک به نام شهداست گفت : قطعا خیر و برکت نام و یاد شهدا شامل آموزش و پرورش خواهد شد .
وی صرفه جویی در هزینه های ساخت و ساز و مرمت در این اردوگاه را از نشانه های جامعه عمل پوشاندن به شعار سال و منویات مقام معظم رهبری دانست و گفت : این اردوگاه در حاشیه شهر مشهد به بهره برداری رسیده و در راستای اقدامات دولت تدبیر و امید بوده و تلاش گردیده در جهت محرومیت زدایی در استفاده از خدمات تفریحی از آن استفاده شود.
در این جلسه ، رحیم نورزویان فرماندار مشهد مقدس با تقدیر از آموزش و پرورش ناحیه یک در احداث اردوگاه شهدای مدافع حرم این اقدام را یک عمل جهادی دانست و افزود: این مکان دارای قابلیت پذیرش دانش آموزان است و می تواند اردوهای آنان را میزبانی نماید
شایان ذکر است ، قبل از آغاز جلسه شورای آموزش و پرورش شهر مشهد ، سالن اجتماعات این اردوگاه که بنام شهید محسن حججی نامگذاری شده است توسط فرماندار مشهد مقدس افتتاح گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار