نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور:

خسارت خرماکاران پیارم پرداخت می شود

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور گفت: وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با پرداخت خسارت خرماکاران پیارم قول مساعد داد.محمد رضا صباغیان بافقی هدف سفر وزیر جهاد کشاورزی به بافق را آشنایی وی با منطقه اعلام و اظهار داشت: آشنایی با ظرفیت های منطقه از اهداف سفر وزیر است.

کد مطلب: ۶۵۷۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانای بافق، نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور گفت: مشکلات مرکز تحقیقات شتر، مرکز ملی تحقیقات آبزیان آبهای شور و قرار داد احداث کارخانه کود شیمیایی از جمله مواردی بود که با وزیر جهادکشاورزی در میان گذاشته شد.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز با اشاره به مکاتبات صورت گرفته با وزیر جهاد کشاورزی پیرامون مسائل حوزه انتخابیه خاطر نشان کرد : تنها وزیری که نامه های ارجاع داده شده را پیگیری کرده وزیر جهاد کشاورزی است.

وی در پایان در پاسخ به اینکه چرا وزیر در خصوص ماهی تیلاپیا پاسخ درستی ارائه نکرد اظهار داشت: با توجه به تغییر رئیس سازمان محیط زیست در اولین سفر به تهران از کلانتری جهت حضور در حوزه انتخابیه دعوت خواهم کرد.

صباغیان ادامه داد: مرکز تحقیقات ملی آبزیان آب های شور بافق طبق قول مساعد وزیر توسعه می یابد که این قول مساعد خود یک حمایت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار