مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران:

عزت دولت جمهوری اسلامی ثمره خون شهدامیباشد

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: عزت امروز دولت ثمره مجاهدت و ایثارگری و خون پاک شهدای انقلاب اسلامی مخصوصا شهدای دولت است.

کد مطلب: ۶۵۷۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، نادر نصیری در نشست شورای معاونین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این شهیدان والامقام الگوی دولت کریمه در دوران معاصر بودند و به همه مسئولان ساده زیستی، خدمت خالصانه و شبانه روزی و بی منت را آموختند .

وی در ادامه با بیان اینکه امروز سیره این شهدای والامقام چراغ راه همه خدمتگزاران ومسئولان است افزود: همه باید تلاش کنیم تا کشوری آباد و در شان ملت ایران را بسازیم تا دل شهدا را شاد کنیم.

نصیری گفت: امروز زنده نگه داشتن شهادت همانطور که رهبری معظم فرمودند کمتر از شهادت نیست و همه باید در این راه مقدس قدم گذاشته و خود را وقف فرهنگ اسلامی با محوریت ایثار و شهادت کنیم .

وی با اشاره به مسئولیت خطیر مدیران و کارکنان بنیاد شهید در مسیر خدمت به جامعه شاهد و ایثارگری گفت: شهیدان با انتخاب شهادت سعادت را برای خود وامنیت را برای ملت ایران به ارمغان آوردند .

نصیری ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند شهادت یک «مرگ تاجرانه» است و در این معامله، خداوند جان انسان را که ضایع‌شدنی و از بین‌رفتنی است، در مقابل سعادت ابدی خریداری می‌کند و شهید به مقامی می‌رسد که قدرت شفاعت پیدا می‌کند .

وی گفت: رهبری معظم همواره بر لزوم قدردانی از شهیدان و خانواده‌های آنان، تاکید دارند و فرموده اند که همه زیر بار منت شهیدان هستیم و هر کس در جهت فراموش شدن یاد شهیدان یا اهانت و بی‌اعتنایی به خانواده‌های آنان کاری انجام دهد، در واقع به کشور خیانت کرده ، پس همه باید این مهم را جدی بگیریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار