مدیر سازمان دانش آموزی چهارمحال و بختیاری خبر داد

حضور بیش از 300 مربی و دانش آموز فرزانه و پیشتاز به اردوی ملی-قطبی

مدیر سازمان دانش آموزی چهارمحال و بختیاری گفت: شهریور ماه امسال بیش از 300 دانش آموز فرزانه و پیشتاز به اردوی ملی - قطبی اعزام می شوند.

کد مطلب: ۶۵۵۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا چهارمحال و بختیاری، نظرعلی نظری با اشاره به اینکه اردوی ملی - قطبی با حضور استان های کرمانشاه، ایلام، مرکزی، یزد، لرستان و چهارمحال و بختیاری به میزبانی اصفهان در اردوگاه شهید بهشتی این استان برگزار می شود گفت: 376 دانش آموز و مربی پیشتاز و فرزانه از استان چهارمحال و بختیاری در این اردو شرکت خواهند کرد.

وی افزود: اردوی ملی - قطبی بر اساس اصول فرهنگی، اعتقادی و عبادی برگزار می شود که تقویت بنیه اعتقادی، دانشی، حسن تعامل و همکاری، تجربه زندگی گروهی، آموزش نظم و انضباط اجتماعی، یادگیری مهارت های اجتماعی و معرفتی اعضا و مربیان، شرکت در کارگاه ها و کلاس های آموزشی و مهارتی از مهم ترین اهداف برگزاری اردوی ملی - قطبی است.

مدیر سازمان دانش آموزی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: سوره تشکیلاتی حجرات در اردوی ملی - قطبی تفسیر و آموزش داده خواهد شد.

وی عنوان کرد: فرزندگری و مربی گری، آشنایی با محیط زیست، آشنایی با مهارت هایی همچون گره زنی، مخابره با پرچم، فرامین نظام جمع و فریاد های شادی و ... از مهم ترین مطالب و موضوعاتی است که در این اردوی ملی - قطبی به دانش آموزان و مربیان فرزانه و پیشتاز آموزش داده خواهد شد.

نظری با بیان اینکه اردوی ملی - قطبی از 29 مردادماه به مدت 20 روز در استان اصفهان و به صورت همزمان در پنج قطب تهران، خراسان رضوی، مازندران و شیراز برگزار می شود گفت: دانش آموزان و مربیان به صورت جداگانه در قالب 4 گروه 63 نفره مربی و 126 نفره دانش آموز در این اردو شرکت خواهند کرد.

خبرنگار: کبری محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار